From af355854be92bd796acd3e96273bd4f9b8eb33de Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Maksymilian Szygenda Date: Thu, 8 Feb 2024 09:37:46 +0100 Subject: [PATCH] update readme --- README.md | 10 +++++++--- 1 file changed, 7 insertions(+), 3 deletions(-) diff --git a/README.md b/README.md index 21da27b..190e049 100644 --- a/README.md +++ b/README.md @@ -5,20 +5,24 @@ Maksymilian Szygenda
Nikodem Hederych
## Motyw Aplikacji: -Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki. +Interstellar Odyssey to gra zręcznościowa, której celem jest zebranie określonej liczby gwiazdek jednocześnie unikając pojawiających sie asteroid, które mogą zostać zniszczone pociskami gracza. ### Sceny: - Kosmiczne asteroidy i planety.
-- Pasy planetoid.
+- Pasy asteroid.
### Interakcje: - Sterowanie statkiem. - Strzelanie pociskami. - Zbieranie gwiazdek. - Unikanie przeszkód. +- Niszczenie asteroid. ### Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji: * Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość. -* PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach. +* PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach, stosujące model Fresnela-Schlick * Proceduralne Generowanie Terenu: Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej. +* Skybox +* Kolizje * Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu. +