diff --git a/README.md b/README.md new file mode 100644 index 0000000..2978060 --- /dev/null +++ b/README.md @@ -0,0 +1,24 @@ +# Interaktywny symulator lotu kosmicznego 3D "Interstellar Odyssey" + +Wiktoria Grzesik +Maksymilian Szygenda +Nikodem Hederych + +## Motyw Aplikacji: +Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki. + +## Sceny: +Kosmiczne asteroidy i planety. +Pasy planetoid. + +## Interakcje: +Sterowanie statkiem. +Strzelanie pociskami. +Zbieranie gwiazdek. +Unikanie przeszkód. + +## Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji: +Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość. +PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach. +Proceduralne Generowanie Terenu (z Ray-marchingiem): Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej. +Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.