From ca1d464e3326f338d4835989beead604021ad29a Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Wiktoria Grzesik Date: Wed, 7 Feb 2024 17:43:32 +0100 Subject: [PATCH] Dodanie 'README.md' --- README.md | 24 ++++++++++++++++++++++++ 1 file changed, 24 insertions(+) create mode 100644 README.md diff --git a/README.md b/README.md new file mode 100644 index 0000000..2978060 --- /dev/null +++ b/README.md @@ -0,0 +1,24 @@ +# Interaktywny symulator lotu kosmicznego 3D "Interstellar Odyssey" + +Wiktoria Grzesik +Maksymilian Szygenda +Nikodem Hederych + +## Motyw Aplikacji: +Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki. + +## Sceny: +Kosmiczne asteroidy i planety. +Pasy planetoid. + +## Interakcje: +Sterowanie statkiem. +Strzelanie pociskami. +Zbieranie gwiazdek. +Unikanie przeszkód. + +## Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji: +Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość. +PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach. +Proceduralne Generowanie Terenu (z Ray-marchingiem): Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej. +Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.