diff --git a/README.md b/README.md
index 2978060..21da27b 100644
--- a/README.md
+++ b/README.md
@@ -1,24 +1,24 @@
# Interaktywny symulator lotu kosmicznego 3D "Interstellar Odyssey"
-Wiktoria Grzesik
-Maksymilian Szygenda
-Nikodem Hederych
+Wiktoria Grzesik
+Maksymilian Szygenda
+Nikodem Hederych
## Motyw Aplikacji:
Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki.
-## Sceny:
-Kosmiczne asteroidy i planety.
-Pasy planetoid.
+### Sceny:
+- Kosmiczne asteroidy i planety.
+- Pasy planetoid.
-## Interakcje:
-Sterowanie statkiem.
-Strzelanie pociskami.
-Zbieranie gwiazdek.
-Unikanie przeszkód.
+### Interakcje:
+- Sterowanie statkiem.
+- Strzelanie pociskami.
+- Zbieranie gwiazdek.
+- Unikanie przeszkód.
-## Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:
-Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość.
-PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach.
-Proceduralne Generowanie Terenu (z Ray-marchingiem): Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej.
-Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.
+### Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:
+* Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość.
+* PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach.
+* Proceduralne Generowanie Terenu: Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej.
+* Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.