diff --git a/README.md b/README.md index 2978060..21da27b 100644 --- a/README.md +++ b/README.md @@ -1,24 +1,24 @@ # Interaktywny symulator lotu kosmicznego 3D "Interstellar Odyssey" -Wiktoria Grzesik -Maksymilian Szygenda -Nikodem Hederych +Wiktoria Grzesik
+Maksymilian Szygenda
+Nikodem Hederych
## Motyw Aplikacji: Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki. -## Sceny: -Kosmiczne asteroidy i planety. -Pasy planetoid. +### Sceny: +- Kosmiczne asteroidy i planety.
+- Pasy planetoid.
-## Interakcje: -Sterowanie statkiem. -Strzelanie pociskami. -Zbieranie gwiazdek. -Unikanie przeszkód. +### Interakcje: +- Sterowanie statkiem. +- Strzelanie pociskami. +- Zbieranie gwiazdek. +- Unikanie przeszkód. -## Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji: -Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość. -PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach. -Proceduralne Generowanie Terenu (z Ray-marchingiem): Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej. -Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu. +### Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji: +* Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość. +* PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach. +* Proceduralne Generowanie Terenu: Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej. +* Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.