aktualizacja pliku

This commit is contained in:
Weranda 2023-11-15 16:21:35 +01:00
parent 63e1044ef1
commit 04c7a823fc
1 changed files with 19 additions and 18 deletions

View File

@ -15,7 +15,6 @@ Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu:
- Regulator finansowy: chce nadzorować działanie bankomatu zgodnie z przepisami prawnymi i regulacjami dotyczącymi transakcji finansowych.
Warunki wstępne:
----------------
@ -46,27 +45,19 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
*a. System zawiesił się.
1. Dostawca usług bankomatowych monitorujący pracę bankomatu wzywa serwisanta.
2. Bank zamraża na czas trwania serwisu konto bankkowe klienta.
3. Serwisant otwiera ręcznie bankomat.
4. Serwisant ręcznie oddaje kartę klientowi
5. Serwisant restartuje system.
6. Bank pobiera historię ostatnich transakcji.
1. System informuje dostawce usług bankomatowych oraz bank o awarii bankomatu.
2a. System wykrył niepoprawne dane.
1. System prosi o ponowne wprowadzenie danych.
2. Klient wprowadza dane.
1a. Przekroczono limit prób wpisywania poprawnych danych
2a. Przekroczono limit prób wpisywania poprawnych danych
1. System wyświetla informacje o przekroczonym limicie prób.
2. System przesyła informacje o przekroczonym limicie do banku w celach bezpieczeństwa.
3. System oddaje klientowi kartę.
1. System wyświetla informacje o przekroczonym limicie prób.
2. System przesyła informacje o przekroczonym limicie do banku w celach bezpieczeństwa.
3. System oddaje klientowi kartę.
1b. Nie przekroczono limitu prób wpisywania poprawnych danych
1. Klient wprowadza dane.
3a. Odbiorca nie akceptuje usługi transferu poprzez bankomat.
1. System wyświetla informacje o braku dostępności usługi dla danego odbiorcy.
@ -79,16 +70,26 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
6a. Klient nie akceptuje transferu pieniędzy.
1. System wraca do wyboru opcji w bankomacie.
1. System wraca do wyboru opcji w bankomacie.
7-8a. Błąd podczas aktualizacji.
1. System ponownie próbuje przeprowadzić aktualizacje.
1a. Pomimo ponownej próby występuje błąd przy aktualizacji.
1. System zgłasza problem do dostawcy usług bakomatowych oraz do banku.
2. System anuluje transfer.
3. System informuje klienta o błędzie.
4. System zwraca kartę klientowi.
Wymagania specjalne:
--------------------
- ... <!--np. Interfejs użytkownika musi być dostępny w języku polskim i angielskim. -->
- Interfejs musi być dostępny w języku polskim oraz angielskim.
- ...
-
- ...