usunięcie komentarzy starych
This commit is contained in:
parent
f5b66bcf83
commit
2e1ccc9d1c
Binary file not shown.
Binary file not shown.
Binary file not shown.
Binary file not shown.
Binary file not shown.
1
agent.py
1
agent.py
@ -221,6 +221,5 @@ class Agent(pygame.sprite.Sprite):
|
||||
self.game.SCREEN.blit(lvlDisplay, (370,780))
|
||||
|
||||
|
||||
# brakuje levelowania postaci gdy zabije moba, jest zrobione tylko, że jeśli za wysoki poziom, lub brak życia to ginie i od nowa zaczyna
|
||||
# brakuje dodania miejsca w którym agent się leczy
|
||||
|
||||
|
4
main.py
4
main.py
@ -23,8 +23,6 @@ class Game:
|
||||
self.LVL_ICON_PNG = pygame.image.load("./zdjecia/lvl_icon.png")
|
||||
self.LVL_ICON = pygame.transform.scale(self.LVL_ICON_PNG,(24,24))
|
||||
|
||||
#self.ORK_LIST = [self.ARCHER_ORK,self.INFANTRY_ORK2, self.INFATRY_ORK]
|
||||
|
||||
pygame.display.set_caption('Gra-SI')
|
||||
|
||||
def new(self): # tworzy się nowa sesja grania
|
||||
@ -76,5 +74,3 @@ g = Game()
|
||||
g.new()
|
||||
while g.running:
|
||||
g.main()
|
||||
|
||||
# brakuje wyświetlania poziomu agenta oraz aktualnego zdrowia
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user