From 46e766afcc62d1d0a9db4d32ca20b3d6e1a607fa Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Weranda Date: Fri, 31 Mar 2023 11:03:11 +0200 Subject: [PATCH] =?UTF-8?q?za=20ma=C5=82o=20=C5=BCycia=20=3D=20kill=20+=20?= =?UTF-8?q?dodanie=20komentarzy?= MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit --- agent.py | 20 +++++++++++++++----- main.py | 6 ++++-- 2 files changed, 19 insertions(+), 7 deletions(-) diff --git a/agent.py b/agent.py index 551d706..b893e16 100644 --- a/agent.py +++ b/agent.py @@ -78,28 +78,38 @@ class Agent(pygame.sprite.Sprite): hits_infantry_ork2 = pygame.sprite.spritecollide(self, self.game.infantry_orks2, False) hits_sauron = pygame.sprite.spritecollide(self, self.game.sauronL, False) if hits_archer_ork: - if self.game.archer_ork.level > self.level: + if self.game.archer_ork.level > self.level or self.game.archer_ork.damage > self.health: self.kill() self.game.new() else: self.game.archer_ork.kill() + #zmniejszenie życia o damage moba + #level up if hits_infantry_ork: - if self.game.infantry_ork.level > self.level: + if self.game.infantry_ork.level > self.level or self.game.infantry_ork.damage > self.health: self.kill() self.game.new() else: self.game.infantry_ork.kill() + #zmniejszenie życia o damage moba + #level up if hits_infantry_ork2: - if self.game.infantry_ork2.level > self.level: + if self.game.infantry_ork2.level > self.level or self.game.infantry2_ork.damage > self.health: self.kill() self.game.new() else: self.game.infantry_ork2.kill() + #zmniejszenie życia o damage moba + #level up if hits_sauron: - if self.game.sauron.level > self.level: + if self.game.sauron.level > self.level or self.game.sauron.damage > self.health: self.kill() self.game.new() else: self.game.sauron.kill() + #zmniejszenie życia o damage moba + #level up - # brakuje levelowania postaci gdy zabije moba, jest zrobione tylko, że jeśli za wysoki poziom to ginie i od nowa zaczyna + # brakuje levelowania postaci gdy zabije moba, jest zrobione tylko, że jeśli za wysoki poziom, lub brak życia to ginie i od nowa zaczyna + # brakuje dodania miejsca w którym agent się leczy + diff --git a/main.py b/main.py index 3034e1e..e8614bd 100644 --- a/main.py +++ b/main.py @@ -37,7 +37,7 @@ class Game: for y in range(5): self.rock = Rocks(self,3,y) - def update(self): # update postaci na mapie, związane z poruszaniem się + def update(self): self.all_sprites.update() @@ -66,4 +66,6 @@ class Game: g = Game() g.new() while g.running: - g.main() \ No newline at end of file + g.main() + +# brakuje wyświetlania poziomu agenta oraz aktualnego zdrowia \ No newline at end of file