|
a8036b32a1
|
health bar
|
2023-04-18 21:38:22 +02:00 |
|
|
82b21db6c4
|
unknown class
|
2023-03-31 15:26:54 +02:00 |
|
|
e2d816fcac
|
po zabiciu bohater traci zdrowie(testowo ma 10000 zdrowia),po zabiciu moba dostaje +1 lvl, gra sie konczy po zabiciu saurona, porusza sie wolniej(dla wygody)
|
2023-03-31 12:01:43 +02:00 |
|
Weranda
|
46e766afcc
|
za mało życia = kill + dodanie komentarzy
|
2023-03-31 11:03:11 +02:00 |
|
Weranda
|
c5f00fc058
|
gdy agent walczy ze zbyt wysokim poziomem ginie
|
2023-03-30 22:09:13 +02:00 |
|
Weranda
|
562ad9efdd
|
poprawa ułożenia mobów
|
2023-03-30 20:27:31 +02:00 |
|
Weranda
|
98f8669a3c
|
dodanie kolizji ze skałami
|
2023-03-30 20:10:29 +02:00 |
|
Weranda
|
ea957fac37
|
dodanie mobów na mapie
|
2023-03-30 19:54:48 +02:00 |
|
wojtekgoralewski
|
4a335218c0
|
grafika+object skała+agent nie wychodzi poza mapę
|
2023-03-30 15:51:20 +02:00 |
|
Weranda
|
af8529865d
|
agent poruszający się po mapie + zmiany w main
|
2023-03-29 18:11:34 +02:00 |
|
Weranda
|
46524da263
|
przeniesienie stałych zmiennych do osobnego pliku
|
2023-03-29 16:58:24 +02:00 |
|
wojtekgoralewski
|
65ccd915e7
|
krata
|
2023-03-29 16:09:57 +02:00 |
|