|
e7358998ef
|
Genetics Algorithms
|
2023-06-19 11:25:43 +02:00 |
|
|
f96f8229a9
|
drzewo decyzyjne i implementacja klasyfikatora
|
2023-06-07 21:59:11 +02:00 |
|
|
3a4fcf611e
|
Podpięcie drzewa do agenta, podpięcie klasyfikatora do agenta
|
2023-06-04 22:10:50 +02:00 |
|
|
88eff2c4b7
|
Final A*
|
2023-05-31 21:03:00 +02:00 |
|
|
cc3bad67d5
|
Naprawa ruchu i A*
|
2023-05-28 17:33:02 +02:00 |
|
|
c443087ab0
|
A* cleanup
|
2023-05-15 11:29:44 +02:00 |
|
|
86c5ad6fd1
|
Orientacja i A*
|
2023-05-15 10:58:18 +02:00 |
|
s475275
|
b55d836f59
|
Dodano odkrywanie koszy
|
2023-03-27 11:15:11 +02:00 |
|
s475275
|
f3527d2130
|
Domy i składowiska na grafie, wybór ruchu przez obiekt agenta, pobieranie informacji
|
2023-03-27 01:00:35 +02:00 |
|
s475275
|
313a15d86d
|
Graf dróg dla agenta
|
2023-03-26 20:57:59 +02:00 |
|
s475275
|
681719df65
|
Śmieciarka może wjeżdżać na wysypisko
|
2023-03-26 20:11:29 +02:00 |
|
s475275
|
1ece7bce0f
|
Śmieciarka może wjeżdżać do domów
|
2023-03-26 20:08:11 +02:00 |
|
s475275
|
b1450df77c
|
Podział na pliki, jednostki domów i wysypiska, klasa agenta, nowe tilesy
|
2023-03-26 19:44:34 +02:00 |
|
s475275
|
42e9eb9e8b
|
Klasy dla jednostek, warstwy renderowania
|
2023-03-19 20:25:07 +01:00 |
|
s475275
|
7467996cc6
|
Drogi na mapie, ograniczenia poruszania się agenta, generacja mapy z pliku txt
|
2023-03-19 01:42:59 +01:00 |
|
s475275
|
060531d208
|
Debug mode
|
2023-03-18 23:59:13 +01:00 |
|
s475275
|
8e1c43aaba
|
Uniwersalna ścieżka pliku
|
2023-03-18 23:38:31 +01:00 |
|
s475275
|
1e0163f5ef
|
Usunięcie sterowania z klawiatury
|
2023-03-18 23:32:56 +01:00 |
|
s475275
|
243eaed295
|
Symulacja, losowo ruszający się agent
|
2023-03-18 23:27:12 +01:00 |
|