25 lines
931 B
Plaintext
25 lines
931 B
Plaintext
|
Fabuła:
|
|||
|
Symulator polega na podróżowaniu przez kosmos i obserwowaniu różnych planet oraz gwiazd. Planety można przybliżać i oglądać pod różnymi kątami(poprzez ruch statkiem). Różnią się one od siebie następującymi parametrami:
|
|||
|
|
|||
|
1. Tekstura
|
|||
|
2. Wielkość
|
|||
|
3. Woda (ilościowo w skali 0-10)
|
|||
|
4. Górzystość
|
|||
|
5. Atmosfera (zachmurzenie)
|
|||
|
6. Jasność/odbijanie światła/pochłanianie światła
|
|||
|
7. Księżyce
|
|||
|
8. Prędkość obrotu/obiegu
|
|||
|
|
|||
|
Poprzez klawisz akcyjny można kontrolować przepływ czasu, aby lepiej obserwować, jak poruszają się chmury.
|
|||
|
|
|||
|
Użyte metody:
|
|||
|
Mapowanie normalnych - tekstury
|
|||
|
PBR – odbijanie światła w zależności od materiału, powierzchni i odległości od źródła światła
|
|||
|
Bloom – poświata
|
|||
|
Shadow mapping – rzucanie cienia przez planety na mniejsze obiekty kosmiczne
|
|||
|
Atmospheric Scattering Shader
|
|||
|
Perlin noise – atmosfera, chmury
|
|||
|
? Parallel Transport Frames – animacja
|
|||
|
|
|||
|
|