From 903bb3eaf848e712543d3f0c23f7ca28e19991b3 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Natalia Nowakowska Date: Mon, 8 Jan 2024 16:45:18 +0100 Subject: [PATCH] Zaktualizuj 'konspekt.txt' --- konspekt.txt | 12 ++++++------ 1 file changed, 6 insertions(+), 6 deletions(-) diff --git a/konspekt.txt b/konspekt.txt index 1998922..a8c3c03 100644 --- a/konspekt.txt +++ b/konspekt.txt @@ -1,11 +1,11 @@ Fabuła: Symulator polega na podróżowaniu przez kosmos i obserwowaniu różnych planet oraz gwiazd. Planety można przybliżać i oglądać pod różnymi kątami(poprzez ruch statkiem). Różnią się one od siebie następującymi parametrami: -1. Tekstura +1. Tekstura (planeta, gwiazda, księżyc) 2. Wielkość 3. Woda (ilościowo w skali 0-10) 4. Górzystość -5. Atmosfera (zachmurzenie) +5. Atmosfera (gęstość zachmurzenia) 6. Jasność/odbijanie światła/pochłanianie światła 7. Księżyce 8. Prędkość obrotu/obiegu @@ -15,10 +15,10 @@ Poprzez klawisz akcyjny można kontrolować przepływ czasu, aby lepiej obserwow Użyte metody: Mapowanie normalnych - tekstury PBR – odbijanie światła w zależności od materiału, powierzchni i odległości od źródła światła -Bloom – poświata !!! -? Shadow mapping – rzucanie cienia przez planety na mniejsze obiekty kosmiczne +Bloom – poświata (bardzo wazne, najlepiej od tego zaczac) +? Shadow mapping – rzucanie cienia przez planety na mniejsze obiekty kosmiczne (raczej nie bedzie potrzebne) *Atmospheric Scattering Shader -Perlin noise – atmosfera, chmury !!! -? Parallel Transport Frames – animacja +Perlin noise – atmosfera, chmury (bardzo wazne najlepiej od tego zaczac, wszyscy musza to miec opanowane :) ) +? Parallel Transport Frames – animacja (raczej nie bedzie potrzebne)