diff --git a/Planet Editor.docx b/Planet Editor.docx index f6b6585..a3c1567 100644 Binary files a/Planet Editor.docx and b/Planet Editor.docx differ diff --git a/konspekt.txt b/konspekt.txt deleted file mode 100644 index 44264cc..0000000 --- a/konspekt.txt +++ /dev/null @@ -1,22 +0,0 @@ -Fabuła: -Symulator polega na podróżowaniu przez kosmos i obserwowaniu różnych planet oraz gwiazd. Planety można przybliżać i oglądać pod różnymi kątami(poprzez ruch statkiem). Różnią się one od siebie następującymi parametrami: - -1. Tekstura (planeta, gwiazda, księżyc) -2. Wielkość -3. Woda (ilościowo w skali 0-10) -4. Górzystość -5. Atmosfera (gęstość zachmurzenia) -6. Jasność/odbijanie światła/pochłanianie światła -?7? Księżyce -8. Prędkość obrotu/obiegu - -Poprzez klawisz akcyjny można kontrolować przepływ czasu, aby lepiej obserwować, jak poruszają się chmury. - -Użyte metody: -Mapowanie normalnych - tekstury -PBR – odbijanie światła w zależności od materiału, powierzchni i odległości od źródła światła -Bloom – poświata (bardzo wazne, najlepiej od tego zaczac) -? Shadow mapping – rzucanie cienia przez planety na mniejsze obiekty kosmiczne (raczej nie bedzie potrzebne) -*Atmospheric Scattering Shader -Perlin noise – atmosfera, chmury (bardzo wazne najlepiej od tego zaczac, wszyscy musza to miec opanowane :) ) -? Parallel Transport Frames – animacja (raczej nie bedzie potrzebne) diff --git a/materialy.txt b/materialy.txt deleted file mode 100644 index f3254c1..0000000 --- a/materialy.txt +++ /dev/null @@ -1,19 +0,0 @@ -Widok planety: - -https://www.youtube.com/watch?v=gfHRVPeGyF0 - -Tekstury i PBR: - -Bloom: -https://learnopengl.com/Advanced-Lighting/Bloom - -https://www.youtube.com/watch?v=zv5U_-ebb5Q -https://learnopengl.com/Guest-Articles/2022/Phys.-Based-Bloom - -Perlin noise: - -https://rtouti.github.io/graphics/perlin-noise-algorithm -https://adrianb.io/2014/08/09/perlinnoise.html -https://pl.khanacademy.org/computing/computer-programming/programming-natural-simulations/programming-noise/a/perlin-noise - -Atmospheric Scattering: \ No newline at end of file diff --git a/sterowanie.txt b/sterowanie.txt deleted file mode 100644 index 3906a1b..0000000 --- a/sterowanie.txt +++ /dev/null @@ -1,19 +0,0 @@ -W/S - przybliżanie kamery -A/D - obrót kamery - -UP/DOWN - wielkość planety -LEFT/RIGHT - obrót planety - -T/Y - tekstura planety -U/I - tekstura słońca - -1/2 - jasność -3/4 - chropowatość -5/6 - metaliczność - -Z/X - natężenie chmur -C/V - ruch chmur -B/N - jasność chmur - -O - atmosfera -P - typ oświetlenia \ No newline at end of file diff --git a/to-do.txt b/to-do.txt deleted file mode 100644 index 72fbeba..0000000 --- a/to-do.txt +++ /dev/null @@ -1,9 +0,0 @@ -na 08.02 / 09.02 - -https://andkok.faculty.wmi.amu.edu.pl/grk/ - -Do zrobienia: -- bloom -- perlin noise na słońcu -- więcej interakcji -- lepsze tekstury i multitexturing?