Fabuła: Symulator polega na podróżowaniu przez kosmos i obserwowaniu różnych planet oraz gwiazd. Planety można przybliżać i oglądać pod różnymi kątami(poprzez ruch statkiem). Różnią się one od siebie następującymi parametrami: 1. Tekstura (planeta, gwiazda, księżyc) 2. Wielkość 3. Woda (ilościowo w skali 0-10) 4. Górzystość 5. Atmosfera (gęstość zachmurzenia) 6. Jasność/odbijanie światła/pochłanianie światła 7. Księżyce 8. Prędkość obrotu/obiegu Poprzez klawisz akcyjny można kontrolować przepływ czasu, aby lepiej obserwować, jak poruszają się chmury. Użyte metody: Mapowanie normalnych - tekstury PBR – odbijanie światła w zależności od materiału, powierzchni i odległości od źródła światła Bloom – poświata (bardzo wazne, najlepiej od tego zaczac) ? Shadow mapping – rzucanie cienia przez planety na mniejsze obiekty kosmiczne (raczej nie bedzie potrzebne) *Atmospheric Scattering Shader Perlin noise – atmosfera, chmury (bardzo wazne najlepiej od tego zaczac, wszyscy musza to miec opanowane :) ) ? Parallel Transport Frames – animacja (raczej nie bedzie potrzebne)