25 lines
1.1 KiB
Plaintext
25 lines
1.1 KiB
Plaintext
Fabuła:
|
||
Symulator polega na podróżowaniu przez kosmos i obserwowaniu różnych planet oraz gwiazd. Planety można przybliżać i oglądać pod różnymi kątami(poprzez ruch statkiem). Różnią się one od siebie następującymi parametrami:
|
||
|
||
1. Tekstura (planeta, gwiazda, księżyc)
|
||
2. Wielkość
|
||
3. Woda (ilościowo w skali 0-10)
|
||
4. Górzystość
|
||
5. Atmosfera (gęstość zachmurzenia)
|
||
6. Jasność/odbijanie światła/pochłanianie światła
|
||
7. Księżyce
|
||
8. Prędkość obrotu/obiegu
|
||
|
||
Poprzez klawisz akcyjny można kontrolować przepływ czasu, aby lepiej obserwować, jak poruszają się chmury.
|
||
|
||
Użyte metody:
|
||
Mapowanie normalnych - tekstury
|
||
PBR – odbijanie światła w zależności od materiału, powierzchni i odległości od źródła światła
|
||
Bloom – poświata (bardzo wazne, najlepiej od tego zaczac)
|
||
? Shadow mapping – rzucanie cienia przez planety na mniejsze obiekty kosmiczne (raczej nie bedzie potrzebne)
|
||
*Atmospheric Scattering Shader
|
||
Perlin noise – atmosfera, chmury (bardzo wazne najlepiej od tego zaczac, wszyscy musza to miec opanowane :) )
|
||
? Parallel Transport Frames – animacja (raczej nie bedzie potrzebne)
|
||
|
||
|