25 lines
942 B
Plaintext
25 lines
942 B
Plaintext
Fabuła:
|
||
Symulator polega na podróżowaniu przez kosmos i obserwowaniu różnych planet oraz gwiazd. Planety można przybliżać i oglądać pod różnymi kątami(poprzez ruch statkiem). Różnią się one od siebie następującymi parametrami:
|
||
|
||
1. Tekstura
|
||
2. Wielkość
|
||
3. Woda (ilościowo w skali 0-10)
|
||
4. Górzystość
|
||
5. Atmosfera (zachmurzenie)
|
||
6. Jasność/odbijanie światła/pochłanianie światła
|
||
7. Księżyce
|
||
8. Prędkość obrotu/obiegu
|
||
|
||
Poprzez klawisz akcyjny można kontrolować przepływ czasu, aby lepiej obserwować, jak poruszają się chmury.
|
||
|
||
Użyte metody:
|
||
Mapowanie normalnych - tekstury
|
||
PBR – odbijanie światła w zależności od materiału, powierzchni i odległości od źródła światła
|
||
Bloom – poświata !!!
|
||
? Shadow mapping – rzucanie cienia przez planety na mniejsze obiekty kosmiczne
|
||
*Atmospheric Scattering Shader
|
||
Perlin noise – atmosfera, chmury !!!
|
||
? Parallel Transport Frames – animacja
|
||
|
||
|