From e9757e19eb7bbb5de9453a842ca5add9d8b6a1a5 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jassem Date: Fri, 4 Nov 2022 10:03:54 +0100 Subject: [PATCH] organizacja prezentacji - zmiana --- ...acji koncepcji projektów-checkpoint.ipynb | 121 +++++++++--------- ...eny prezentacji koncepcji projektów.ipynb | 13 +- 2 files changed, 64 insertions(+), 70 deletions(-) diff --git a/.ipynb_checkpoints/Organizacja + oceny prezentacji koncepcji projektów-checkpoint.ipynb b/.ipynb_checkpoints/Organizacja + oceny prezentacji koncepcji projektów-checkpoint.ipynb index 25f5afa..3e653a3 100644 --- a/.ipynb_checkpoints/Organizacja + oceny prezentacji koncepcji projektów-checkpoint.ipynb +++ b/.ipynb_checkpoints/Organizacja + oceny prezentacji koncepcji projektów-checkpoint.ipynb @@ -4,9 +4,9 @@ "cell_type": "markdown", "metadata": {}, "source": [ - "# Organizacja prezentacji koncepcji projektów\n", + "# Organizacja prezentacji koncepcji projektów w dniu 7 listopada 2022\n", "Informacje dotyczą prezentacji koncepcji projektów na zajęciach PBR. \n", - "Podane poniżej informacje mogą ulec korektom do dnia 8 listopada włącznie." + "Podane poniżej informacje mogą ulec korektom do dnia 6 listopada włącznie." ] }, { @@ -14,11 +14,10 @@ "metadata": {}, "source": [ "## Termin i forma prezentacji\n", - " * Prezentacje będą prowadzone w formie zdalnej za pomocą platformy MS-Teams. Każdy zespół będzie prowadził prezentację ze swojej sali laboratoryjnej (Uwaga: sale 16-17 będą remontowane - zamiast nich mamy zarezerwowane sale 18 i 20). Szacowany czas na jedną prezentację to 6 minut.\n", - "\n", - " * Podczas prezentacji pozostali studenci będą obserwować wypowiedzi kolegów, przebywająć w swoim laboratorium. Na zajęciach nie są przewidziane żadne inne zadania. \n", - "\n", - " * Zajęcia rozpoczną się o 15.15, a zakończą o 17.15. Przepraszam za przedłużenie ćwiczeń." + " * Wszystkie prezentacje powinny znaleźć się w odpowiednim folderze na Teamsach w nieprzekraczalnym terminie 6 listopada. \n", + " * Prezentacje będą prowadzone w auli A w czasie zarezerwowanym na wykład PPB wraz z przerwami (w godz. 15.20 - 17.15). Szacowany czas na jedną prezentację to 6 minut.\n", + " * Podczas prezentacji wskazana jest obecność \"na scenie\" całej grupy. Nie jest jednak wymagane, aby wypowiadali się wszyscy studenci.\n", + " * Podczas prezentacji pozostali studenci będą obserwować kolegów w celu wybrania najlepszych prezentacji." ] }, { @@ -26,69 +25,73 @@ "metadata": {}, "source": [ "## Ocena prezentacji\n", - " * Każda prezentacja, spełniająca podstawowe oczekiwania dot. prezentacji, otrzyma ocenę bazową: 20 punktów. \n", - " * Do oceny bazowej zostaną doliczone punkty bonusowe za prezentacje wyróżnione przez:\n", - " * studentów,\n", - " * prowadzących oraz zaproszonych gości.\n", - " * Punkty bonusowe przyznane przez obie grupy odbiorców są sumowane.\n", + " * Prezentacje będą oceniane przez forum studentów oraz forem ekspertów (prowadzący oraz zparoszeni goście). Najlepsze prezentacje w klasyfikacji łącznej otrzymają dyplomy. \n", "\n", - " * Wyróżnienia będą przyznawane na podstawie wyników ankiet. W ramach ankiety każdy student i każdy prowadzący (gość) będzie poproszony o wskazanie pięciu najlepszych prezentacji. Studenci nie mogą głosować na prezentacje swoich grup.\n", + " * Ankieta dla studentów (tutaj znajdzie się link).\n", "\n", - " * Ankieta dla studentów https://forms.gle/wmkmPvc1bjhQSgkVA\n", - "\n", - " * Ankieta dla gości oraz prowadzących poszczególne grupy https://forms.gle/qmdPovjist7ts2vi7\n", - " \n", - " * Aby ułatwić ocenę, studenci powinni na początku zajęć w 2-3 zdaniach opisać swój projekt tutaj: \n", - "https://docs.google.com/document/d/16glWbhCF_OR1I-SbMlBszTK4iVBpUw4wSTLw810mEGk/edit?usp=sharing \n", - "(każdy ma prawo edycji)\n", + " * Ankieta dla gości oraz prowadzących poszczególne grupy (tutaj znajdzie się link).\n", "\n", "### Prezentacje wyróżnione przez studentów\n", "\n", "\n", " \n", - " \n", + " \n", " \n", " \n", - " \n", + " \n", " \n", " \n", - " \n", + " \n", " \n", " \n", - " \n", + " \n", " \n", - " \n", + " \n", " \n", - " \n", + " \n", " \n", "
Miejce Nazwa projektu Punkty bonusoweMiejsce Nazwa projektu
1. BitSearch 101.
2. Meetify 72.
3. Rozpoznawanie komend głosowych 53. \n", "
4 Transfix 34 \n", "
5 Lech Analytics 25
\n", "\n", "### Prezentacje wyróżnione przez prowadzących i gości\n", "\n", " \n", - " \n", + " \n", " \n", " \n", - " \n", + " \n", " \n", " \n", - " \n", + " \n", " \n", " \n", - " \n", + " \n", " \n", " \n", - " \n", + " \n", " \n", " \n", - " \n", + " \n", " \n", + "
Miejce Nazwa projektu Punkty bonusoweMiejsce Nazwa projektu
1. BitSearch 101.
2. HoneyPot 72.
3. Wyszukiwanie w dokumentach53.
4 Rozpoznawanie komend głosowych 34
5 RandomSec 25
\n", + "\n", + "### Prezentacje nagrodzone\n", + "\n", + "\n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", " \n", - " \n", - " \n", - "
Miejsce Nazwa projektu
1.
2.
5 PhishandWare 2
\n" + " 3. \n", + " \n", + " " ] }, { @@ -98,46 +101,38 @@ "## Plan zajęć\n", "\n", "### Wprowadzenie\n", - "* Czas 15.15 - 15.20\n", - "\n", - "### Sport Analysis\n", - "\n", - "* Czas: 15.20 - 15.40\n", - "* Kolejność trzech prezentacji - do ustalenia.\n", + "* Czas 15.20 - 15.30\n", "\n", "### Natural Language Processing\n", "\n", - "* Czas: 15.40 - 16.05\n", - " * Transfix\n", - " * BitSearch\n", - " * Automatyczne generowanie kampanii\n", - " * Wyszukiwanie w dokumentach\n", + "* Czas: 15.30 - 16.00\n", + " * grupa K. Jassema\n", + " * grupa F. Gralińskiego\n", + " * grupa M. Kubisa\n", + " * grupa R. Jaworskiego\n", + " * grupa Jacka Marciniaka\n", "\n", - "### Music\n", + "### Widzenie komputerowe\n", "\n", - "* Czas: 16.05 - 16.25\n", - " * Wyszukiwanie słuchaczy podobnej muzyki\n", - " * Rekomandacje muzyczne\n", - " * Odgadywanie utworu muzycznego\n", + "* Czas: 16.00 - 16.30\n", + " * 2 grupy Tomasza Piłki\n", + " * 2 grupy Andrzeja Wójtowicza\n", + " * grupa Joanny Siwek\n", "\n", - "### Learn and Play\n", "\n", - "* Czas: 16.25 - 16.50\n", - " * Rozpoznawanie komend głosowych w grach\n", - " * Tao Testing\n", - " * Testy\n", - " * Ekosystem\n", + "### Cyberbezpieczeństwo\n", "\n", - "### Cyberware\n", + "* Czas: 16.30 - 17.00\n", + "\n", + " * grupa Bartłomieja Przybylskiego\n", + " * 2 grupy Tomasza Kowalskiego\n", + " * grupa Macieja Grześkowiaka\n", + " * grupa Jerzego Szymańskiego\n", "\n", - "* Czas: 16.50 - 17.05\n", - " * HoneyPot\n", - " * RandomSec\n", - " * Phish&Ware\n", " \n", "### Wypełnienie ankiet i zakończenie\n", "\n", - "* Czas: 17.05 - 17.15\n", + "* Czas: 17.00 - 17.15\n", "\n", "\n" ] diff --git a/Organizacja + oceny prezentacji koncepcji projektów.ipynb b/Organizacja + oceny prezentacji koncepcji projektów.ipynb index c65dee4..3e653a3 100644 --- a/Organizacja + oceny prezentacji koncepcji projektów.ipynb +++ b/Organizacja + oceny prezentacji koncepcji projektów.ipynb @@ -14,8 +14,9 @@ "metadata": {}, "source": [ "## Termin i forma prezentacji\n", + " * Wszystkie prezentacje powinny znaleźć się w odpowiednim folderze na Teamsach w nieprzekraczalnym terminie 6 listopada. \n", " * Prezentacje będą prowadzone w auli A w czasie zarezerwowanym na wykład PPB wraz z przerwami (w godz. 15.20 - 17.15). Szacowany czas na jedną prezentację to 6 minut.\n", - "\n", + " * Podczas prezentacji wskazana jest obecność \"na scenie\" całej grupy. Nie jest jednak wymagane, aby wypowiadali się wszyscy studenci.\n", " * Podczas prezentacji pozostali studenci będą obserwować kolegów w celu wybrania najlepszych prezentacji." ] }, @@ -29,8 +30,6 @@ " * Ankieta dla studentów (tutaj znajdzie się link).\n", "\n", " * Ankieta dla gości oraz prowadzących poszczególne grupy (tutaj znajdzie się link).\n", - " \n", - " * Wszystkie prezentacje powinny znaleźć się w odpowiednim folderze na Teamsach w nieprzekraczalnym terminie 6 listopada. \n", "\n", "### Prezentacje wyróżnione przez studentów\n", "\n", @@ -115,7 +114,7 @@ "\n", "### Widzenie komputerowe\n", "\n", - "* Czas: 16.05 - 16.35\n", + "* Czas: 16.00 - 16.30\n", " * 2 grupy Tomasza Piłki\n", " * 2 grupy Andrzeja Wójtowicza\n", " * grupa Joanny Siwek\n", @@ -123,17 +122,17 @@ "\n", "### Cyberbezpieczeństwo\n", "\n", - "* Czas: 16.40 - 17.05\n", + "* Czas: 16.30 - 17.00\n", "\n", " * grupa Bartłomieja Przybylskiego\n", - " * grupa Tomasza Kowalskiego\n", + " * 2 grupy Tomasza Kowalskiego\n", " * grupa Macieja Grześkowiaka\n", " * grupa Jerzego Szymańskiego\n", "\n", " \n", "### Wypełnienie ankiet i zakończenie\n", "\n", - "* Czas: 17.05 - 17.15\n", + "* Czas: 17.00 - 17.15\n", "\n", "\n" ]