# Nazwa Projektu Projekt z grafiki komputerowej - Interstellar Odyssey ## Opis Interaktywny symulator loty kosmicznego 3D. Celem naszej gry jest zwiedzanie rożnych układów słonecznych. Pokonywanie jak największej ilości wrogów i utrzymywanie się przy życiu za pomocą dostępnych itemków do zebrania. ## Funkcje i możliwości -Physically Based Rendering z mapą normalnych : ![normal_map](images/normal_map.png) -Sprite Rendering razem z techniką bilboardingu: ![sprite_rendering](images/sprite.png) - Particle Generator: ![Turbo](images/turbo.png) - Skybox/Tworzenie wielu galaktyk: ![galaktyki](images/galaktyki.png) - Strzelanie ![strzelanie](images/strzelanie.png) - Pas asteroid ![pas_asteroid](images/asteroidy.png) - Otrzymywanie i zadawanie obrażeń ![sprite_dmg](images/sprite_dmg.png) - Możliwości uzupełnienia turbo i życia przez zbieranie itemków ![hp](images/hp.png) oraz dynamiczne poruszanie się statku podczas skrętów, lotów w górę i w dół oraz na ukos ## Skład zespołu Sprite Rendering - Mateusz Kantorski - Paweł Felcyn - Wojciech Goralewski