From c3f3eea40ee1b26108d79cc177999f28835387c9 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Woj Date: Sat, 27 May 2023 23:50:48 +0200 Subject: [PATCH] screen size fix --- ekran.py | 4 ++-- main.py | 8 ++++---- plansza.py | 4 ++-- 3 files changed, 8 insertions(+), 8 deletions(-) diff --git a/ekran.py b/ekran.py index 1d48add..85668d3 100644 --- a/ekran.py +++ b/ekran.py @@ -7,8 +7,8 @@ import wozek from packageList import * from paczka import Paczka -EKRAN_SZEROKOSC = 980 -EKRAN_WYSOKOSC = 980 +EKRAN_SZEROKOSC = 770 +EKRAN_WYSOKOSC = 770 screen = pygame.display.set_mode((EKRAN_SZEROKOSC, EKRAN_WYSOKOSC)) miejsce = pygame.image.load('images/miejsce_paczek.png') miejsce = pygame.transform.scale(miejsce, (140, 140)) diff --git a/main.py b/main.py index 6bf9e7e..89587e7 100644 --- a/main.py +++ b/main.py @@ -60,12 +60,12 @@ def main(): if wozek.obecnyStan.x <= 0: wozek.obecnyStan.x = 0 - elif wozek.obecnyStan.x >= 916: - wozek.obecnyStan.x = 916 + elif wozek.obecnyStan.x >= ekran.EKRAN_SZEROKOSC-70: + wozek.obecnyStan.x = ekran.EKRAN_SZEROKOSC-70 if wozek.obecnyStan.y <= 0: wozek.obecnyStan.y = 0 - elif wozek.obecnyStan.y >= 916: - wozek.obecnyStan.y = 916 + elif wozek.obecnyStan.y >= ekran.EKRAN_WYSOKOSC-70: + wozek.obecnyStan.y = ekran.EKRAN_WYSOKOSC-70 ekran.odswiez_ekran(wozek) diff --git a/plansza.py b/plansza.py index 3af3047..08e9a0c 100644 --- a/plansza.py +++ b/plansza.py @@ -8,8 +8,8 @@ def obliczPixeleNaPodstawieKratek(wymiar): #Przeliczanie współrzędnych podany i = i + 1 return pixele -EKRAN_SZEROKOSC = 980 -EKRAN_WYSOKOSC = 980 +EKRAN_SZEROKOSC = 770 +EKRAN_WYSOKOSC = 770 blockSize = 70 x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4 = [None] * 8