import pygame import plansza from regal import Regal from itemList import * EKRAN_SZEROKOSC = 770 EKRAN_WYSOKOSC = 770 screen = pygame.display.set_mode((EKRAN_SZEROKOSC, EKRAN_WYSOKOSC)) miejsce = pygame.image.load('images/miejsce_paczek.png') miejsce = pygame.transform.scale(miejsce, (70, 70)) skrzynka = pygame.image.load('images/letterbox.png') skrzynka = pygame.transform.scale(skrzynka, (64, 64)) pygame.display.set_caption("Inteligentny wozek") icon = pygame.image.load('images/icon.png') pygame.display.set_icon(icon) lista_itemow = [] lista_paczek_na_regalach = [] lista_listow_w_skrzynce = [] def narysuj_regaly(): global lista_regalow r1 = Regal('ogród', plansza.x1, plansza.y1) r2 = Regal('ogród', plansza.x1, plansza.y1+1) r3 = Regal('ogród', plansza.x1+1, plansza.y1) r4 = Regal('ogród', plansza.x1+1, plansza.y1+1) r5 = Regal('narzedzia', plansza.x2, plansza.y2) r6 = Regal('narzedzia', plansza.x2, plansza.y2+1) r7 = Regal('narzedzia', plansza.x2+1, plansza.y2) r8 = Regal('narzedzia', plansza.x2+1, plansza.y2+1) r9 = Regal('kuchnia', plansza.x3, plansza.y3) r10 = Regal('kuchnia', plansza.x3, plansza.y3+1) r11 = Regal('kuchnia', plansza.x3+1, plansza.y3) r12 = Regal('kuchnia', plansza.x3+1, plansza.y3+1) r13 = Regal('motoryzacja', plansza.x4, plansza.y4) r14 = Regal('motoryzacja', plansza.x4, plansza.y4+1) r15 = Regal('motoryzacja', plansza.x4+1, plansza.y4) r16 = Regal('motoryzacja', plansza.x4+1, plansza.y4+1) lista_regalow = [r1,r2,r3,r4,r5,r6,r7,r8,r9,r10,r11,r12,r13,r14,r15,r16] def zwroc_regaly_kategoria(kategoria): lista_reg = [] for reg in lista_regalow: if reg.nazwaRegalu == kategoria: lista_reg.append(reg) return lista_reg def narysuj_siatke(): blockSize = 70 # Set the size of the grid block WHITE = (200, 200, 200) for x in range(0, EKRAN_SZEROKOSC, blockSize): for y in range(0, EKRAN_WYSOKOSC, blockSize): rect = pygame.Rect(x, y, blockSize, blockSize) pygame.draw.rect(screen, WHITE, rect, 1) def odswiez_ekran(wozek): screen.fill((51, 51, 51)) # removes object trail screen.blit(miejsce,(plansza.a_pix, plansza.b_pix)) screen.blit(skrzynka,(plansza.c_pix, plansza.d_pix)) narysuj_siatke() narysuj_items() narysuj_paczke_na_regale() narysuj_regaly() wozek.draw() pygame.display.flip() def sprawdz_ktory_wiersz(x): nr_wiersza = 0 for i in range(70, EKRAN_WYSOKOSC + 70, 70): if x < i: return nr_wiersza nr_wiersza = nr_wiersza + 1 def sprawdz_ktora_kolumna(y): nr_kolumny = 0 for i in range(70, EKRAN_SZEROKOSC + 70, 70): if y < i: return nr_kolumny nr_kolumny = nr_kolumny + 1 def narysuj_items(): for item in lista_itemow: item.narysuj(item.x, item.y, screen) def narysuj_paczke_na_regale(): for paczka in lista_paczek_na_regalach: if paczka.is_in_move is False: paczka.narysuj(paczka.x, paczka.y, screen) def narysuj_list_na_skrzynce(): for letter in lista_listow_w_skrzynce: if letter.is_in_move is False: letter.narysuj(letter.x, letter.y, screen) def dodaj_na_rampe(p1, p2, l1, l2): lista_itemow.append(p1) lista_itemow.append(p2) lista_itemow.append(l1) lista_itemow.append(l2) p1.update_position(plansza.a_pix, plansza.b_pix) p2.update_position(plansza.a_pix, plansza.b_pix) l1.update_position(plansza.a_pix, plansza.b_pix) l2.update_position(plansza.a_pix, plansza.b_pix) def dodaj_na_rampe_jedno(order): lista_itemow.append(order) order.update_position(plansza.a_pix, plansza.b_pix)