import random def obliczPixeleNaPodstawieKratek(wymiar): #Przeliczanie współrzędnych podanych w kratkach na pixele i = 1 pixele = 70 if wymiar == 0: return 0 else: while (i < wymiar): pixele = pixele + 70 i = i + 1 return pixele EKRAN_SZEROKOSC = 770 EKRAN_WYSOKOSC = 770 blockSize = 70 x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4 = [None] * 8 while True: #wspolrzedne regalow x1 = random.randint(1, 3) x2 = random.randint(1, 3) x3 = random.randint(6, 8) x4 = random.randint(6, 8) y1 = random.randint(1, 3) y2 = random.randint(6, 8) y3 = random.randint(1, 3) y4 = random.randint(6, 8) #wspolrzedne miejsca paczek a = 5 b = 5 #wspolrzedne skrzynki na listy c = 5 d = 0 #dodane wspolrzedne (0, 0), (4, 4), (4, 6), (6, 4), (6, 6) zeby regaly sie nie stykaly table = [(0, 0), (4, 4), (4, 6), (6, 4), (6, 6), (x1, y1), (x1+1, y1), (x1, y1+1), (x1+1, y1+1), (x2, y2), (x2+1, y2), (x2, y2+1), (x2+1, y2+1), (x3, y3), (x3+1, y3), (x3, y3+1), (x3+1, y3+1), (x4, y4), (x4+1, y4), (x4, y4+1), (x4+1, y4+1)] #sprawdzenie czy jakies wspolrzedne sie pokrywaja if len(table) == len(set(table)): break coordinates = [(x1, y1), (x2, y2), (x3, y3), (x4, y4)] #przemieszanie koordynatów w parach random.shuffle(coordinates) #przypisanie przemieszanych wartości do zmiennych (x1, y1), (x2, y2), (x3, y3), (x4, y4) = coordinates x1, x2, x3, x4, y1, y2, y3, y4 = map(int, [x1, x2, x3, x4, y1, y2, y3, y4]) a_pix = obliczPixeleNaPodstawieKratek(a) b_pix = obliczPixeleNaPodstawieKratek(b) c_pix = obliczPixeleNaPodstawieKratek(c) d_pix = obliczPixeleNaPodstawieKratek(d)