import sys import pygame import regal from paczka import Paczka from wozek import Wozek pygame.init() screen = pygame.display.set_mode((980, 980)) miejsce = pygame.image.load('images/miejsce_paczek.png') pygame.display.set_caption("Inteligentny wozek") icon = pygame.image.load('images/icon.png') pygame.display.set_icon(icon) def draw(self): screen.blit(self.image, (self.x, self.y)) def main(): wozek = Wozek() while True: for event in pygame.event.get(): if event.type == pygame.QUIT: sys.exit(0) if event.type == pygame.KEYDOWN and event.key == pygame.K_ESCAPE: sys.exit(0) if event.type == pygame.KEYDOWN: if event.key == pygame.K_DOWN: wozek.y_change = 1 if event.key == pygame.K_UP: wozek.y_change = -1 if event.key == pygame.K_RIGHT: wozek.x_change = 1 if event.key == pygame.K_LEFT: wozek.x_change = -1 if event.type == pygame.KEYUP: if event.key == pygame.K_DOWN or event.key == pygame.K_UP: wozek.y_change = 0 if event.key == pygame.K_RIGHT or event.key == pygame.K_LEFT: wozek.x_change = 0 wozek.x += wozek.x_change wozek.y += wozek.y_change if wozek.x <= 0: wozek.x = 0 elif wozek.x >= 916: wozek.x = 916 if wozek.y <= 0: wozek.y = 0 elif wozek.x >= 916: wozek.x = 916 # Drawing screen.fill((51,51,51)) # removes object trail screen.blit(miejsce, (430, 400)) # idRegału, Długość regału podana w kratkach, Współrzędne od których ma być tworzony regał (wiersz,kolumna) - poziomo # Współrzędne od (1,1) do (10,10) regal.Regal(1, 1, 2, 2) regal.Regal(2, 1, 2, 3) regal.Regal(3, 1, 3, 2) regal.Regal(4, 1, 3, 3) regal.Regal(5, 1, 8, 2) regal.Regal(6, 1, 8, 3) regal.Regal(7, 1, 9, 2) regal.Regal(8, 1, 9, 3) regal.Regal(9, 1, 2, 8) regal.Regal(10, 1, 2, 9) regal.Regal(11, 1, 3, 8) regal.Regal(12, 1, 3, 9) regal.Regal(13, 1, 8, 8) regal.Regal(14, 1, 8, 9) regal.Regal(15, 1, 9, 8) regal.Regal(16, 1, 9, 9) draw(wozek) if wozek.ln == 0: for x in packageList.list: draw(x) #demo_paczka.narysuj(430,400,screen) pygame.display.flip() # updating frames if __name__ == "__main__": main()