from etykieta import Etykieta import pygame class Paczka: def __init__(self, rozmiar, waga, kategoria, priorytet, ksztalt, kruchosc, nadawca, adres, imie, nazwisko, telefon): self.rozmiar = rozmiar self.image = pygame.image.load("images/paczka.png") if rozmiar == 'duzy': self.image = pygame.transform.scale(self.image, (50, 50)) self.szerokosc = 50 self.wysokosc = 50 elif rozmiar == 'sredni': self.image = pygame.transform.scale(self.image, (35, 35)) self.szerokosc = 35 self.wysokosc = 35 elif rozmiar == 'maly': self.image = pygame.transform.scale(self.image, (20, 20)) self.szerokosc = 20 self.wysokosc = 20 else: self.image = pygame.transform.scale(self.image, (20, 20)) self.szerokosc = 20 self.wysokosc = 20 self.rozmiar = 'undefined' self.waga = waga self.kategoria = kategoria self.priorytet = priorytet self.ksztalt = ksztalt self.kruchosc = kruchosc self.x = 430 self.y = 400 self.label = Etykieta(nadawca, adres, imie, nazwisko, telefon, priorytet) # zmienia rozmiar obrazka w zaleznosci od rozmiaru def __dobierz_rozmiar_obrazka(self): if self.rozmiar == "duzy": self.image = pygame.transform.scale(self.image, (50, 50)) self.szerokosc = 50 self.wysokosc = 50 return 1 elif self.rozmiar == "sredni": self.image = pygame.transform.scale(self.image, (35, 35)) self.szerokosc = 35 self.wysokosc = 35 return 1 elif self.rozmiar == "maly": self.image = pygame.transform.scale(self.image, (20, 20)) self.szerokosc = 20 self.wysokosc = 20 return 1 else: return 0 def narysuj(self, x, y, screen): self.x = x self.y = y if self.__dobierz_rozmiar_obrazka() == 1: screen.blit(self.image, (self.x, self.y)) else: print("Zmien rozmiar paczki") print("Paczka moze miec rozmiar duzy, sredni lub maly") exit(0)