import sys import pygame import regal import paczka from wozek import Wozek import wyszukiwanie import ekran pygame.init() # screen = pygame.display.set_mode((980, 980)) # miejsce = pygame.image.load('images/miejsce_paczek.png') # # pygame.display.set_caption("Inteligentny wozek") # icon = pygame.image.load('images/icon.png') # pygame.display.set_icon(icon) def main(): wozek = Wozek() while True: for event in pygame.event.get(): if event.type == pygame.QUIT: sys.exit(0) if event.type == pygame.KEYDOWN and event.key == pygame.K_ESCAPE: sys.exit(0) if event.type == pygame.MOUSEBUTTONDOWN: # lewy przycisk myszy if event.button == 1: x = pygame.mouse.get_pos()[0] y = pygame.mouse.get_pos()[1] wiersz = ekran.sprawdz_ktory_wiersz(x) kolumna = ekran.sprawdz_ktora_kolumna(y) docelowy_stan = wyszukiwanie.Stan(wiersz*70, kolumna*70, 0) # print(f'{docelowy_stan.x} + {docelowy_stan.y}') # wyszukiwanie.wyszukiwanie_bfs(wozek.obecnyStan, docelowy_stan) # wezel = wyszukiwanie.wyszukiwanie_bfs(wozek.obecnyStan, wyszukiwanie.Stan(905, 527)) wezel = wyszukiwanie.wyszukiwanie_bfs(wozek.obecnyStan, docelowy_stan) sciezka = wyszukiwanie.znajdz_sciezke(wezel) # print(sciezka) wozek.przemiesc_wozek_po_sciezce(sciezka) if event.type == pygame.KEYDOWN: if event.key == pygame.K_DOWN: wozek.y_change = 1 if event.key == pygame.K_UP: wozek.y_change = -1 if event.key == pygame.K_RIGHT: wozek.x_change = 1 if event.key == pygame.K_LEFT: wozek.x_change = -1 if event.type == pygame.KEYUP: if event.key == pygame.K_DOWN or event.key == pygame.K_UP: wozek.y_change = 0 if event.key == pygame.K_RIGHT or event.key == pygame.K_LEFT: wozek.x_change = 0 wozek.obecnyStan.x += wozek.x_change wozek.obecnyStan.y += wozek.y_change if wozek.obecnyStan.x <= 0: wozek.obecnyStan.x = 0 elif wozek.obecnyStan.x >= 916: wozek.obecnyStan.x = 916 if wozek.obecnyStan.y <= 0: wozek.obecnyStan.y = 0 elif wozek.obecnyStan.x >= 916: wozek.obecnyStan.x = 916 # grid = SearchSpace() # # create start and goal states # start_state = Stan(x=1, y=0, kierunek=0) # for example # goal_state = Stan(x=12, y=0, kierunek=0) # for example # # Drawing # screen.fill((51, 51, 51)) # removes object trail # screen.blit(miejsce, (430, 400)) # idRegału, Długość regału podana w kratkach, Współrzędne od których ma być tworzony regał (wiersz,kolumna) - poziomo # Współrzędne od (1,1) do (10,10) # regal.Regal(1, 1, 2, 2) # regal.Regal(2, 1, 2, 3) # regal.Regal(3, 1, 3, 2) # regal.Regal(4, 1, 3, 3) # # regal.Regal(5, 1, 8, 2) # regal.Regal(6, 1, 8, 3) # regal.Regal(7, 1, 9, 2) # regal.Regal(8, 1, 9, 3) # # regal.Regal(9, 1, 2, 8) # regal.Regal(10, 1, 2, 9) # regal.Regal(11, 1, 3, 8) # regal.Regal(12, 1, 3, 9) # # regal.Regal(13, 1, 8, 8) # regal.Regal(14, 1, 8, 9) # regal.Regal(15, 1, 9, 8) # regal.Regal(16, 1, 9, 9) # wozek.draw() # # pygame.display.flip() # updating frames ekran.odswiez_ekran(wozek) if __name__ == "__main__": main()