import pygame import regal import wozek EKRAN_SZEROKOSC = 980 EKRAN_WYSOKOSC = 980 screen = pygame.display.set_mode((EKRAN_SZEROKOSC, EKRAN_WYSOKOSC)) miejsce = pygame.image.load('images/miejsce_paczek.png') pygame.display.set_caption("Inteligentny wozek") icon = pygame.image.load('images/icon.png') pygame.display.set_icon(icon) def narysuj_regaly(): regal.Regal(1, 1, 2, 2) regal.Regal(2, 1, 2, 3) regal.Regal(3, 1, 3, 2) regal.Regal(4, 1, 3, 3) regal.Regal(5, 1, 10, 2) regal.Regal(6, 1, 10, 3) regal.Regal(7, 1, 11, 2) regal.Regal(8, 1, 11, 3) regal.Regal(9, 1, 2, 8) regal.Regal(10, 1, 2, 9) regal.Regal(11, 1, 3, 8) regal.Regal(12, 1, 3, 9) regal.Regal(13, 1, 10, 8) regal.Regal(14, 1, 10, 9) regal.Regal(15, 1, 11, 8) regal.Regal(16, 1, 11, 9) def narysuj_siatke(): blockSize = 70 # Set the size of the grid block WHITE = (200, 200, 200) for x in range(0, EKRAN_SZEROKOSC, blockSize): for y in range(0, EKRAN_WYSOKOSC, blockSize): rect = pygame.Rect(x, y, blockSize, blockSize) pygame.draw.rect(screen, WHITE, rect, 1) def odswiez_ekran(wozek): screen.fill((51, 51, 51)) # removes object trail screen.blit(miejsce, (430, 400)) narysuj_siatke() narysuj_regaly() wozek.draw() pygame.display.flip() def sprawdz_ktory_wiersz(x): nr_wiersza = 0 for i in range(70, EKRAN_WYSOKOSC + 70, 70): if x < i: return nr_wiersza nr_wiersza = nr_wiersza + 1 def sprawdz_ktora_kolumna(y): nr_kolumny = 0 for i in range(70, EKRAN_SZEROKOSC + 70, 70): if y < i: return nr_kolumny nr_kolumny = nr_kolumny + 1