32 lines
2.1 KiB
Plaintext
32 lines
2.1 KiB
Plaintext
|
rola wypowiedź typ
|
||
|
user Dzień dobry hello
|
||
|
system Witamy w systemie rezerwacji biletów kinowych. W czym mogę pomóc? welcomemsg
|
||
|
user Chciałabym zarezerwować bilety inform
|
||
|
system Na jaki seans ma być dokonana rezerwacja? request
|
||
|
user Jakie seanse są dostępne? request
|
||
|
system "Aktualnie repertuar zawiera takie filmy jak: ""Batman"", ""Ambulans"", ""Bunkier strachu"", ""Córka"", ""Uncharted"", ""Inni ludzie"", ""Śmierć na Nilu"", ""Skarb Mikołajka"", ""Fantastyczne zwierzęta""" inform
|
||
|
user Jaki film możesz mi polecić? help
|
||
|
system "Polecam film ""Batman"", jest to film akcji." offer
|
||
|
user jakie inne filmy akcji gracie? request
|
||
|
system "Aktualnie gramy filmy akcji takie jak: ""Batman"", ""Ambulans"", ""Uncharted"", ""Śmierć na Nilu""" inform
|
||
|
user Chcę zarezerwować bilety na film Uncharted inform
|
||
|
system Jaki termin Panią interesuje? reqest
|
||
|
user 31.04 inform
|
||
|
system Niestety repertuar obejmuje tylko najbliższy tydzień. Czy chciałaby Pani podać inną datę? request canthelp
|
||
|
user Tak, 04.04 ack inform
|
||
|
system Film “Uncharted” jest grany o godzinie 15:00 oraz 18:00. Która godzina Pana/Panią interesuje? select inform
|
||
|
user 15:00 inform
|
||
|
system Proszę podać ile biletów chce Pani zarezerwować. request
|
||
|
user 4 inform
|
||
|
system Interesują Panią miejsca z tyłu sali, czy bliżej? request
|
||
|
user z przodu inform
|
||
|
system Przydzielono miejsca 4, 5, 6, 7 w rzędzie 2. Proszę o podanie numeru telefonu, na który ma być dokonana rezerwacja. request inform
|
||
|
user 789655125 inform
|
||
|
system "Rezerwacja: 4 bilety na film ""Uncharted"", 04.04.2022 godz. 15:00, Sala 1 Rząd 2 Miejsca 4, 5, 6, 7, Nr telefonu: 789655125. Czy potwierdza Pani rezerwację?" confirm-domain
|
||
|
user Tak ack
|
||
|
system Bilety zostały zarezerwowane. Potwierdzenie rezerwacji zostanie niebawem przesłane wiadomością SMS. Proszę o przybycie 15 minut przed rozpoczęciem seansu w celu zakupu biletów, w innym przypadku rezerwacja przepada. affirm
|
||
|
user Dziękuję thankyou
|
||
|
system Czy mogę w czymś jeszcze pomóc? reqmore
|
||
|
user Nie negate
|
||
|
system Dziękuję za rozmowę. Życzę miłego dnia. Do widzenia bye thankyou
|