*system:* Witamy w systemie rezerwacji biletów kinowych.
*user:* Dzień dobry, chciałbym zarezerwować bilety na jutrzejszy film "xyz" o godzinie 16:00.
*system:* Proszę podać ile biletów chce Pan zarezerwować.
*user:* 2 bilety.
*system:* Na jaki numer telefonu chce Pan zarezerwować bilety?
*user:* 985 984 324
*system:* Interesują Pana miejsca z tyłu czy bliżej?
*user:* Z tyłu
*system:* Przydzielone miejsca to rząd 15 miejsca 15,16 na środku. Czy potwierdza Pan rezerwację?
*user:* Potwierdzam.
*system:* Bilety zostały zarezerwowane. Proszę o przybycie 15 minut przed rozpoczęciem seansu w celu zakupu biletów, w innym przypadku rezerwacja przepada.
*user:* Dziękuję, do widzenia.
*system:* Do usłyszenia.
Zadanie 2: Rezerwacja biletów i miejsc na konkretny film i godzinę
--------------------------
*system:* Witamy w systemie rezerwacji biletów kinowych.
*user:* Dzień dobry, chciałbym zarezerwować bilety na jutrzejszy film "xyz" o godzinie 17:00.
*system:* Proszę podać ile biletów chce Pan zarezerwować.
*user:* 3 bilety, chciałbym również zarezerwować miejsca, rząd 5, miejsca 1,2,3.
*system:* Przydzielone miejsca to rząd 5 miejsca 1,2,3. Czy potwierdza Pan rezerwację?
*user:* Potwierdzam.
*system:* Na jaki numer telefonu chce Pan zarezerwować bilety?
*user:* 985 984 324
*system:* Bilety zostały zarezerwowane. Proszę o przybycie 15 minut przed rozpoczęciem seansu w celu zakupu biletów, w innym przypadku rezerwacja przepada.
*system:* Na jaki numer telefonu chce Pan zarezerwować bilety?
*user:* 985 984 324
*system:* Bilety zostały zarezerwowane. Proszę o przybycie 15 minut przed rozpoczęciem seansu w celu zakupu biletów, w innym przypadku rezerwacja przepada.
*user:* Dobrze, do usłyszenia
*system:* Do usłyszenia.
Zadanie 4: Rezygnacja z rezerwacji biletów
--------------------------
*system:* Witamy w systemie rezerwacji biletów kinowych.
*user:* Dzień dobry, chciałbym anulować rezerwację biletów.
*system:* Proszę podać numer telefonu.
*user:* 123 123 123
*system:* Na ten numer telefonu były przydzielone miejsca 15,16 na środku. Czy potwierdza pan anulowanie rezerwacji?
*user:* Tak
*system:* Rezerwacja została anulowana.
*user:* Dziękuję za informację. Do widzenia
*system:* Dziękuję za rozmowę, do usłyszenia.
Zadanie 5: Zmiana terminu rezerwacji
--------------------------
*system:* Witamy w systemie rezerwacji biletów kinowych.
*user:* Dzień dobry, chcłabym zmienić termin rezerwacji biletów.
*system:* Proszę podać numer telefonu.
*user:* 123 123 123
*system:* Na jaki termin chciałby Pan przełożyć rezerwację?
*user:* Na jutro na godzine 16.00
*system:* Bilety zostały zarezerwowane. Proszę o przybycie 15 minut przed rozpoczęciem seansu w celu zakupu biletów, w innym przypadku rezerwacja przepada.
*user:* Dobrze, do widzenia.
*system:* Do usłyszenia.
Zadanie 6: Aktualny repertuar i rekomendacja filmu
--------------------------
*system:* Witamy w systemie rezerwacji biletów kinowych.
*user:* Chciałbym dowiedzieć się jaki jest aktualny repertuar filmów.
*system:* Aktualnie wyświetlane są filmy A, B, C, D, E
*user:* Rozumiem. Lubię oglądać kryminały, który film byłby w tej tematyce?
*system:* Najlepszym wyborem byłby film A lub D.
*user:* Dziękuję za informację.
*system:* Czy ma Pan jeszcze jakieś pytania?
*user:* Nie, do widzenia.
*system:* Dziękuję za rozmowę, do usłyszenia.
Zadanie 7: Dopisanie/wypisanie osoby z rezerwacji
--------------------------
*system:* Witamy w systemie rezerwacji biletów kinowych.
*user:* Dzień dobry, chciałbym dodać do mojej rezerwacji osobę.
*system:* Proszę podać numer telefonu.
*user:* 123 123 123
*system:* Czy będzie to jedna osoba?
*user:* Tak.
*system:* Obok pańskiej rezerwacji jest jeszcze jedno wolne miejsce, zatem dodaję je do rezerwacji. Proszę o przybycie 15 minut przed rozpoczęciem seansu w celu zakupu biletów, w innym przypadku rezerwacja przepada.
*user:* Dziękuję, do widzenia.
*system:* Do usłyszenia.
Zadanie 8: Zaproponowanie alternatywnego seansu w przypadku pełnej sali
--------------------------
*system:* Witamy w systemie rezerwacji biletów kinowych.
*user:* Dzień dobry, chciałbym zarezerwować bilety na jutrzejszy film "xyz" o godzinie 16:00.
*system:* Niestety wszystkie miejsca na ten seans zostały zarezerwowane. Proponujemy w zamian film “xxx” o godzinie 15:00 lub film “yyy” o godzinie 17:00.
*user:* W takim razie poproszę o rezerwację dwóch miejsc na “yyy”.
*system:* Miejsca mają być z przodu sali, na środku czy w końcowej części?
*user:* Na środku.
*system:* Na jaki numer telefonu ma być przypisana rezerwacja?
*user:* 111 111 111.
*system:* Czy potwierdza Pan rezerwację dwóch miejsc na seans “yyy” 29.02.2022 o godzinie 17:00?
*user:* Tak.
*system:* Potwierdzenie rezerwacji zostanie niebawem przesłane wiadomością SMS. Proszę o przybycie 15 minut przed rozpoczęciem seansu w celu zakupu biletów, w innym przypadku rezerwacja przepada. Czy mogę pomóc w czymś jeszcze?
*user:* Nie.
*system:* Dziękuję za rozmowę, do widzenia.
Zadanie 9: Najbliższy seans
--------------------------
*system:* Witamy w systemie rezerwacji biletów kinowych.
*user:* Dzień dobry, chciałbym się dowiedzieć, jaki będzie najbliższy seans.
*system:* Najbliższy seans to film “xyz”, który odbędzie się dzisiaj o godzinie 17:45. Czy chciałby Pan zarezerwować bilety?
*user:* Nie, dziękuję.
*system:* Dziękuję za rozmowę, do widzenia.
Zadanie 10: Ceny biletów
--------------------------
*system:* Witamy w systemie rezerwacji biletów kinowych.
*user:* Dzień dobry, chciałbym poznać cenę biletów.
*system:* Interesują Pana bilety normalne czy ulgowe?
*user:* Ulgowe.
*system:* Bilety ulgowe od piątku do niedzieli kosztują 20 złotych, a w pozostałe dni 16 złotych.
*user:* Komu przysługują bilety ulgowe?
*system:* Bilety ulgowe przysługują uczniom i studentom do 26 roku życia wraz z legitymacją oraz osobom po 65 roku życia.
*user:* Dziękuję za informację.
*system:* Dziękuję za rozmowę, do usłyszenia.
Zadanie 11: Potencjalne zniżki
--------------------------
*system:* Witamy w systemie rezerwacji biletów kinowych.
*user:* Dzień dobry, czy są dostępne zniżki [na bilety]?
*system:* Można kupić bilety ze zniżką dla uczniów i studentów oraz emerytów, po okazaniu legitymacji.
*user:* A dla dorosłych?
*system:* We wtorki wszystkie bilety są 20% tańsze.