Prześlij pliki do 'data'
This commit is contained in:
parent
52fa7e01f6
commit
6119f95fb5
31
data/dialog-15-12-01.tsv
Normal file
31
data/dialog-15-12-01.tsv
Normal file
@ -0,0 +1,31 @@
|
|||||||
|
rola wypowiedź
|
||||||
|
user Dzień dobry
|
||||||
|
system Witamy w systemie rezerwacji biletów kinowych. W czym mogę pomóc?
|
||||||
|
user Chciałabym zarezerwować bilety
|
||||||
|
system Na jaki seans ma być dokonana rezerwacja?
|
||||||
|
user Jakie seanse są dostępne?
|
||||||
|
system Aktualnie repertuar zawiera takie filmy jak: "Batman", "Ambulans", "Bunkier strachu", "Córka", "Uncharted", "Inni ludzie", "Śmierć na Nilu", "Skarb Mikołajka", "Fantastyczne zwierzęta"
|
||||||
|
user Jaki film możesz mi polecić?
|
||||||
|
system Polecam film "Batman", jest to film akcji.
|
||||||
|
user jakie inne filmy akcji gracie?
|
||||||
|
system Aktualnie gramy filmy akcji takie jak: "Batman", "Ambulans", "Uncharted", "Śmierć na Nilu"
|
||||||
|
user Chcę zarezerwować bilety na film Uncharted
|
||||||
|
system Jaki termin Panią interesuje?
|
||||||
|
user 31.04
|
||||||
|
system Niestety repertuar obejmuje tylko najbliższy tydzień. Czy chciałaby Pani podać inną datę?
|
||||||
|
user Tak, 04.04
|
||||||
|
system Film “Uncharted” jest grany o godzinie 15:00 oraz 18:00. Która godzina Pana/Panią interesuje?
|
||||||
|
user 15:00
|
||||||
|
system Proszę podać ile biletów chce Pani zarezerwować.
|
||||||
|
user 4
|
||||||
|
system Interesują Panią miejsca z tyłu sali, czy bliżej?
|
||||||
|
user z przodu
|
||||||
|
system Przydzielono miejsca 4, 5, 6, 7 w rzędzie 2. Proszę o podanie numeru telefonu, na który ma być dokonana rezerwacja.
|
||||||
|
user 789655125
|
||||||
|
system Rezerwacja: 4 bilety na film "Uncharted", 04.04.2022 godz. 15:00, Sala 1 Rząd 2 Miejsca 4, 5, 6, 7, Nr telefonu: 789655125. Czy potwierdza Pani rezerwację?
|
||||||
|
user Tak
|
||||||
|
system Bilety zostały zarezerwowane. Potwierdzenie rezerwacji zostanie niebawem przesłane wiadomością SMS. Proszę o przybycie 15 minut przed rozpoczęciem seansu w celu zakupu biletów, w innym przypadku rezerwacja przepada.
|
||||||
|
user Dziękuję
|
||||||
|
system Czy mogę w czymś jeszcze pomóc?
|
||||||
|
user Nie
|
||||||
|
system Dziękuję za rozmowę. Życzę miłego dnia. Do widzenia
|
Can't render this file because it contains an unexpected character in line 7 and column 53.
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user