Dialog 5 user system Witaj w systemie rezerwacji kolejowej, w czym mógłbym Ci pomóc? welcomemsg user Chciałbym dowiedzieć się czegoś o aktualnym repertuarze null system Niestety nie posiadam takich informacji. Czy posiada Pan/Pani ważny bilet kolejowy? user Nie posiadam, natomiast chciałbym zakupić system Dokąd chciałby Pan/Pani się udać? user Interesują mnie połączenia Poznań-Warszawa system W jakim terminie chiał(a)by Pan/Pani odbyć podróż? user Najbliższa sobota system W dniu 27.03 dostępne są pociągi o godzinach 11:32 oraz 15:34 ze stacji Poznań Główny do Warszawa Główny. Które z tych połączeń chciał(a)by Pan/Pani wybrać? user To o 11:32 system Czy chciał(a)by Pan/Pani zarezerwować bilet na pociąg 27.03 o godzinie 11:32 ze stacji Poznań Główny do Warszawa Główny? user Tak system Ile osób będzie podróżować? user Jedna system Ilu pasażerów będzie podróżować z ulgą? user Jeden system Jaką ulgę posiada ten pasażer? user Ulga studencka system Jakiej klasy wagon byłby nabardziej odpowiedni? user Obojętne system Oczywiście, wybierzemy najbardziej komfortowe miejsca user Czy przewożony będzie dodatkowy bagaż/zwierzęta? system Nie user Czy preferuje Pan/Pani miejsce przy ognie czy w przejściu? system Przy oknie user Czy chciał(a)by Pan/Pani zarezerwować jeden bilet z ulgą studencką w wagonie 1 klasy na miejscu nr 36 na pociąg 27.03 o godzinie 11:32 ze stacji Poznań Główny do Warszawa Główny? system Tak user Ile osób będzie podróżować? system Jedna, tak jak pisałem user Ilu pasażerów będzie podróżować z ulgą? system Jedna user Jaką ulgę posiada ten pasażer? system Ulga studencka user Jakiej klasy wagon byłby nabardziej odpowiedni? system Obojętne user Czy przewożony będzie dodatkowy bagaż/zwierzęta? system Nie user Czy preferuje Pan/Pani miejsce przy oknie czy w przejściu? system Przy oknie user Czy chciał(a)by Pan/Pani zarezerwować jeden bilet z ulgą studencką w wagonie 1 klasy na miejscu nr 36 na pociąg 27.03 o godzinie 11:32 ze stacji Poznań Główny do Warszawa Główny? system Tak, chciałbym zarezerwować user Dziękujemy za dokonanie rezerwacji. Nastąpi przekierowanie do systemu płatności. Życzymy miłej podróży.