43 lines
1.4 KiB
TeX
43 lines
1.4 KiB
TeX
|
\documentclass{beamer}
|
||
|
\usepackage[T1]{fontenc}
|
||
|
|
||
|
\title{Generating Complex Procedural Terrains Using the GPU}
|
||
|
|
||
|
\author{Tomasz Chady, Sonia Ołubczyńska, Gosia Farbotko}
|
||
|
|
||
|
\begin{document}
|
||
|
|
||
|
\begin{frame}
|
||
|
\titlepage
|
||
|
\end{frame}
|
||
|
|
||
|
\begin{frame}
|
||
|
\frametitle{Metoda}
|
||
|
\begin{itemize}
|
||
|
\item<1-> Dzielimy przestrzeń na serię kostek 1x1x1
|
||
|
\item<2-> Każda kostka składa się z 32x32x32 wokseli
|
||
|
\item<3-> Przy pomocy funkcji gęstości generujemy po jednej binarnej wartości dla każdego wierzchołka woksela
|
||
|
\item<4-> Każda kombinacja wyniku funkcji gęstości dla wierzchołków ma przyporządkowany stan woksela
|
||
|
\end{itemize}
|
||
|
% TODO zdjęcia poglądowe
|
||
|
\end{frame}
|
||
|
|
||
|
\begin{frame}
|
||
|
\frametitle{Szczegóły techniczne}
|
||
|
%TODO, tutaj o tych nudnych rzeczach jak np ten lookup table
|
||
|
\end{frame}
|
||
|
|
||
|
\begin{frame}
|
||
|
\frametitle{Funkcja gęstości}
|
||
|
Celem funkcji gęstości, jest określenie czy dany punkt znajduje się wewnątrz czy na zewnątrz obiektu.\\ \pause
|
||
|
Całą sztuką jest znalezienie dobrej funkcji gęstości, która generuje interesujące kształty.\\ \pause
|
||
|
Zbyt prosta funkcja gęstości generuje nijakie kształty, zbyt skomplikowana może być bezużyteczna.
|
||
|
\end{frame}
|
||
|
|
||
|
\begin{frame}
|
||
|
\frametitle{Efekty}
|
||
|
% TODO, tutaj o przykładach z artykułu konkretnych funkcji
|
||
|
\end{frame}
|
||
|
|
||
|
\end{document}
|