Initial
This commit is contained in:
parent
3cca30b8d1
commit
9428d0383e
BIN
prezentacja.pdf
Normal file
BIN
prezentacja.pdf
Normal file
Binary file not shown.
42
prezentacja.tex
Normal file
42
prezentacja.tex
Normal file
@ -0,0 +1,42 @@
|
||||
\documentclass{beamer}
|
||||
\usepackage[T1]{fontenc}
|
||||
|
||||
\title{Generating Complex Procedural Terrains Using the GPU}
|
||||
|
||||
\author{Tomasz Chady, Sonia Ołubczyńska, Gosia Farbotko}
|
||||
|
||||
\begin{document}
|
||||
|
||||
\begin{frame}
|
||||
\titlepage
|
||||
\end{frame}
|
||||
|
||||
\begin{frame}
|
||||
\frametitle{Metoda}
|
||||
\begin{itemize}
|
||||
\item<1-> Dzielimy przestrzeń na serię kostek 1x1x1
|
||||
\item<2-> Każda kostka składa się z 32x32x32 wokseli
|
||||
\item<3-> Przy pomocy funkcji gęstości generujemy po jednej binarnej wartości dla każdego wierzchołka woksela
|
||||
\item<4-> Każda kombinacja wyniku funkcji gęstości dla wierzchołków ma przyporządkowany stan woksela
|
||||
\end{itemize}
|
||||
% TODO zdjęcia poglądowe
|
||||
\end{frame}
|
||||
|
||||
\begin{frame}
|
||||
\frametitle{Szczegóły techniczne}
|
||||
%TODO, tutaj o tych nudnych rzeczach jak np ten lookup table
|
||||
\end{frame}
|
||||
|
||||
\begin{frame}
|
||||
\frametitle{Funkcja gęstości}
|
||||
Celem funkcji gęstości, jest określenie czy dany punkt znajduje się wewnątrz czy na zewnątrz obiektu.\\ \pause
|
||||
Całą sztuką jest znalezienie dobrej funkcji gęstości, która generuje interesujące kształty.\\ \pause
|
||||
Zbyt prosta funkcja gęstości generuje nijakie kształty, zbyt skomplikowana może być bezużyteczna.
|
||||
\end{frame}
|
||||
|
||||
\begin{frame}
|
||||
\frametitle{Efekty}
|
||||
% TODO, tutaj o przykładach z artykułu konkretnych funkcji
|
||||
\end{frame}
|
||||
|
||||
\end{document}
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user