refactor #26
15
Stan.py
15
Stan.py
@ -5,7 +5,7 @@ class Stan:
|
||||
nawodnienie = None #[int] 0-100 (0-60: trzeba podlać), spada w zaleznosci od rosliny: aktualizowane bedzie "w tle"
|
||||
zyznosc = None #[int] 0-100 (0-60: trzeba użyźnić), spada w zaleznosci od rosliny: aktualizowane bedzie "w tle"
|
||||
wzrost = None #[int] 0-100 (75-100: scinanie), wzrasta w zaleznosci od rosliny: aktualizowane bedzie "w tle"
|
||||
choroba = None #[string] brak, grzyb, bakteria, pasożyt
|
||||
choroba = None #[int] brak-0,choroba-1
|
||||
akcja = None #[Akcja]
|
||||
koszt = None #[int] 0-15, im więcej tym trudniej wjechać
|
||||
|
||||
@ -24,7 +24,7 @@ class Stan:
|
||||
self.nawodnienie=random.randint(0,100)
|
||||
self.zyznosc=random.randint(0,100)
|
||||
self.wzrost=random.randint(0,100)
|
||||
self.choroba=random.choice(["brak","grzyb","bakteria","pasozyt"])
|
||||
self.choroba=random.randint(0,1)
|
||||
|
||||
def checkStan(self):
|
||||
# sprawdza stan rośliny i podejmuje akcje jeśli potrzebna
|
||||
@ -48,5 +48,14 @@ class Stan:
|
||||
def return_hydrate(self):
|
||||
return self.nawodnienie
|
||||
|
||||
|
||||
def return_disease(self):
|
||||
return self.choroba
|
||||
|
||||
def return_disease_as_string(self):
|
||||
if(self.choroba==0):
|
||||
return "Zdrowa"
|
||||
if(self.choroba==1):
|
||||
return "Chora"
|
||||
def report_all(self):
|
||||
return f"Nawodnienie: {self.nawodnienie} Zyznosc: {self.zyznosc} Wzrost: {self.wzrost} Choroba: {self.choroba} Koszt wejścia: {self.koszt}"
|
||||
return f"Nawodnienie: {self.nawodnienie} Zyznosc: {self.zyznosc} Wzrost: {self.wzrost} Choroba: {self.return_disease_as_string()}"
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user