Update use-case-2.md

This commit is contained in:
s481847 2024-11-06 13:32:52 +01:00
parent 6cfae7b5d4
commit 0b4f1066ed

View File

@ -37,6 +37,7 @@ Scenariusz główny (ścieżka podstawowa):
12. Bankomat zwraca kartę klientowi. 12. Bankomat zwraca kartę klientowi.
13. Klient odbiera kartę. 13. Klient odbiera kartę.
14. Bankomat drukuje potwierdzenie. 14. Bankomat drukuje potwierdzenie.
15. Klient odbiera potwierdzenie.
Rozszerzenia (ścieżki alternatywne): Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
------------------------------------ ------------------------------------
@ -45,6 +46,7 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
1. Bankomat wyświetla komunikat informujący, że karta klienta jest zablokowana i prosi o kontakt z bankiem. 1. Bankomat wyświetla komunikat informujący, że karta klienta jest zablokowana i prosi o kontakt z bankiem.
2. Bankomat zwraca kartę. 2. Bankomat zwraca kartę.
3. Klient odbiera kartę.
3a. Wprowadzony nieprawidłowy numer PIN. 3a. Wprowadzony nieprawidłowy numer PIN.
@ -59,29 +61,35 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
2. Bankomat zwraca kartę. 2. Bankomat zwraca kartę.
3. Klient odbiera kartę.
6a. Wprowadzony zły numer konta docelowego. 6a. Wprowadzony zły numer konta docelowego.
1. Bankomat wyświetla komunikat informujący, że konto o danym numerze nie istnije. 1. Bankomat wyświetla komunikat informujący, że konto o danym numerze nie istnije.
2. Bankomat zwraca kartę. 2. Bankomat zwraca kartę.
3. Klient odbiera kartę.
7a. Brak wystarczających środków na koncie. 7a. Brak wystarczających środków na koncie.
1. Bankomat wyświetla komunikat informujący o braku wystarczających środków na koncie do wykonania operacji. 1. Bankomat wyświetla komunikat informujący o braku wystarczających środków na koncie do wykonania operacji.
2. Bankomat zwraca kartę. 2. Bankomat zwraca kartę.
3. Klient odbiera kartę.
7b. Przekroczony limit. 7b. Przekroczony limit.
1. Bankomat wyświetla komunikat informujący o przekroczeniu limitu. 1. Bankomat wyświetla komunikat informujący o przekroczeniu dziennego limitu.
2. Bankomat zwraca kartę. 2. Bankomat zwraca kartę.
3. Klient odbiera kartę.
9a. Anulowanie operacji. 9a. Anulowanie operacji.
2. Bankomat zwraca kartę. 2. Bankomat zwraca kartę.
3. Klient odbiera kartę.
11a. Rezygnacja z drukowania potwierdzenia. 11a. Rezygnacja z drukowania potwierdzenia.
2. Bankomat zwraca kartę. 2. Bankomat zwraca kartę.
3. Klient odbiera kartę.
Wymagania specjalne: Wymagania specjalne: