Update use-case-5.md

This commit is contained in:
s464949 2024-10-30 16:07:29 +01:00
parent c5b541deff
commit 5a027eddd8

View File

@ -9,7 +9,7 @@ Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu:
- Klient: oczekuje szybkiego i prostego sposobu wpłaty gotówki z możliwością otrzymania potwierdzenia wpłaty. - Klient: oczekuje szybkiego i prostego sposobu wpłaty gotówki z możliwością otrzymania potwierdzenia wpłaty.
- Bank: system powinien działać sprawnie i niemal bezawaryjnie, aby klienci mogli bezpiecznie wpłacać gotówkę w dowolnym momencie. - Bank: sposób komunikacji z bankiem powinien działać sprawnie i niemal bezawaryjnie, aby użytkownik nie doświadczał żadnych zakłóceń podczas procesu wpłaty pieniędzy.
- Serwisanci: łatwy dostęp do komponentów bankomatu oraz możliwość szybkiej diagnostyki sprzętu i wymiany elementów wymiennych. - Serwisanci: łatwy dostęp do komponentów bankomatu oraz możliwość szybkiej diagnostyki sprzętu i wymiany elementów wymiennych.
@ -41,16 +41,17 @@ Scenariusz główny (ścieżka podstawowa):
11. Bankomat wyświetla informację o sumie i ilości banknotów. 11. Bankomat wyświetla informację o sumie i ilości banknotów.
12. Klient akceptuje przedstawioną kwotę. 12. Klient akceptuje przedstawioną kwotę.
13. Bankomat drukuje potwiedzenie wpłaty i oddaje kartę użytkownikowi. 13. Bankomat drukuje potwiedzenie wpłaty i oddaje kartę użytkownikowi.
14. Klient odbiera potwiedzenie i kartę. 14. Klient odbiera potwierdzenie i kartę.
15. Bankomat sortuje pieniądze i odkłada do odpowiednich kasetek. 15. Bankomat sortuje pieniądze i odkłada do odpowiednich kasetek.
16. Bankomat powraca do pokazywania ekranu startowego wyświetlającego reklamy. 16. Bankomat powraca do pokazywania ekranu startowego wyświetlającego reklamy.
Rozszerzenia (ścieżki alternatywne): Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
------------------------------------ ------------------------------------
*a. Użytkownik przez minutę pozostaje bezczynny. *a. Użytkownik po minucie pozostaje bezczynny.
1. Bankomat wyświetla komunikat. 1. Bankomat wyświetla komunikat.
2. Użytkownik akceptuje komunikat.
1a. Po kolejnych 30 sekundach, użytkownik dalej pozostaje bezczynny. 1a. Po kolejnych 30 sekundach, użytkownik dalej pozostaje bezczynny.
@ -58,13 +59,11 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
2. Bankomat wyświetla ostrzeżenie o konieczności odbioru karty w ciągu 30 sekund. 2. Bankomat wyświetla ostrzeżenie o konieczności odbioru karty w ciągu 30 sekund.
3. Użytkownik odbiera kartę. 3. Użytkownik odbiera kartę.
3a. Użytkownik nie odbiera karty. 3a. Użytkownik nie odbiera karty przez następne 30 sekund.
1. Bankomat wciąga kartę z powrotem do środka. 1. Bankomat wciąga kartę z powrotem do środka.
2. Bankomat odkłada kartę w specjalne miejsce w środku. 2. Bankomat odkłada kartę w specjalne miejsce w środku.
3. Bankomat powiadamia operatora o sytuacji. 3. Bankomat powiadamia operatora o sytuacji.
2. Użytkownik akceptuje komunikat.
*b. Bankomat zawiesza się. *b. Bankomat zawiesza się.
@ -75,7 +74,7 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
2a. Użytkownik wpisuje nieprawidłowy PIN w trzeciej próbie. 2a. Użytkownik wpisuje nieprawidłowy PIN w trzeciej próbie.
12a. Klient odrzuca kwotę. 12a. Klient odrzuca wyświetlaną kwotę.
1. Bankomat zwraca użytkownikowi pieniądze w szufladce. 1. Bankomat zwraca użytkownikowi pieniądze w szufladce.
2. Bankomat zwraca użytkownikowi kartę. 2. Bankomat zwraca użytkownikowi kartę.
@ -84,11 +83,11 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
Wymagania specjalne: Wymagania specjalne:
-------------------- --------------------
- Interfejs użytkownika musi być dostępny w języku polskim, angielskim i chińskim. - Interfejs użytkownika musi być dostępny w języku polskim, angielskim i niemieckim.
- Umiejscowienie bankomatu musi być dostępne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. - Umiejscowienie bankomatu musi być dostępne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
- ... - Bankomat posiada ekran dotykowy.
Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane: Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane:
--------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------