Update use-case-5.md

This commit is contained in:
s464949 2024-10-30 17:03:24 +01:00
parent dbe11de009
commit 61cf56ecd3
2 changed files with 10 additions and 7 deletions

View File

@ -1,4 +1,4 @@
Use Case 2: Operacja przelewu dla użytkowników
Use Case 2: Przelew na inne konto.
=====================
**Aktor podstawowy:** Klient banku

View File

@ -28,8 +28,8 @@ Pieniądze zostały pobrane od użytkownika, policzone i posegregowane w odpowie
Scenariusz główny (ścieżka podstawowa):
---------------------------------------
1. Użytkownik wkłada kartę płatniczą do przewidzianego na to miejsca w bankomacie.
2. Uzytkownik wprowadza PIN na zintegrowanym z bankomatem PIN padzie.
1. Użytkownik wkłada kartę płatniczą do bankomatu.
2. Uzytkownik wprowadza PIN.
3. Bankomat wyświetla użytkownikowi menu interfejsu.
4. Użytkownik wybiera opcję "wpłata gotówki".
5. Bankomat wyświetla krótką instrukcję dot. wpłaty pieniędzy.
@ -41,7 +41,7 @@ Scenariusz główny (ścieżka podstawowa):
11. Klient akceptuje przedstawioną kwotę.
12. Bankomat drukuje potwiedzenie wpłaty i oddaje kartę użytkownikowi.
13. Klient odbiera potwierdzenie i kartę.
14. Bankomat sortuje pieniądze i odkłada do odpowiednich kasetek.
14. Bankomat sortuje pieniądze.
15. Bankomat powraca do pokazywania ekranu startowego wyświetlającego reklamy.
Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
@ -49,8 +49,8 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
*a. Użytkownik po minucie pozostaje bezczynny.
1. Bankomat wyświetla komunikat.
2. Użytkownik akceptuje komunikat.
1. Bankomat wyświetla komunikat z prośbą o podjęcie czynności.
2. Użytkownik potwierdza komunikat.
1a. Po kolejnych 30 sekundach, użytkownik dalej pozostaje bezczynny.
@ -73,7 +73,10 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
1. Bankomat informuje użytkownika o błędzie i umożliwia 3 dodatkowe próby.
2. Użytkownik wpisuje prawidłowy PIN.
2a. Użytkownik wpisuje nieprawidłowy PIN w trzeciej próbie.
2a. Użytkownik wpisuje nieprawidłowy PIN w trzeciej dodatkowej próbie.
1. Bankomat wysuwa kartę.
2. Bankomat zapamiętuje dane karty i informuje bank o zaistniałej sytuacji.
11a. Klient odrzuca wyświetlaną kwotę.