diff --git a/use-case-2.md b/use-case-2.md index 9e1e279..731d5e8 100644 --- a/use-case-2.md +++ b/use-case-2.md @@ -36,7 +36,7 @@ Scenariusz główny (ścieżka podstawowa): 8. Klient potwierdza operację. 9. Bankomat pyta klienta o drukowanie potwierdzenia. 10. Klient akceptuje drukowanie potwierdzenia. - 11. Bankomat oddaje kartę klientowi. + 11. Bankomat zwraca kartę klientowi. 12. Bankomat drukuje potwierdzenie. Rozszerzenia (ścieżki alternatywne): @@ -45,30 +45,43 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne): 2a. Karta klienta jest zablokowana. 1. Bankomat wyświetla komunikat informujący, że karta klienta jest zablokowana i prosi o kontakt z bankiem. - 2. Bankomat oddaje kartę. + 2. Bankomat zwraca kartę. 3a. Wprowadzony nieprawidłowy numer PIN. 1. Bankomat wyświetla komunikat informujący użytkownika o nieprawidłowym numerze PIN. - 2. Bankomat oddaje kartę. 1a. Klient podał zły PIN trzeci raz z rzędu + 1. Bankomat blokuje kartę klienta. + 2. Bankowat wyświetla komunikat o blokowaniu karty oraz prosi o kontakt z bankiem. - 1. Bankowat wyświetla komunikat o blokowaniu karty klienta oraz prosi o kontakt z bankiem. - 2. Bankomat oddaje kartę. + 2. Bankomat zwraca kartę. - 3b. nazwa rozszerzenia + 5a. Wprowadzony zły numer konta docelowego. - 1. krok pierwszy rozszerzenia 3b - 2. krok drugi rozszerzenia 3b - 3. ... + 1. Bankomat wyświetla komunikat informujący, że konto o danym numerze nie istnije. + 2. Bankomat zwraca kartę. - 3-4a. nazwa rozszerzenia + 6a. Brak wystarczających środków na koncie. + + 1. Bankomat wyświetla komunikat informujący o braku wystarczających środków na koncie do wykonania operacji. + 2. Bankomat zwraca kartę. + + 6b. Przekroczony limit. + + 1. Bankomat wyświetla komunikat informujący o przekroczeniu limitu. + 2. Bankomat zwraca kartę. + + 10a. Rezygnacja z drukowania potwierdzenia. + + 1. Klient rezygnuje z drukowania potwierdzenia. + 2. Bankomat zwraca kartę. + Wymagania specjalne: -------------------- - - ... + Interfejs użytkownika musi być dostępny w języku polskim, angielskim oraz niemieckim. - ...