Update use-case-2.md

This commit is contained in:
s481847 2024-11-06 13:51:20 +01:00
parent 0b4f1066ed
commit d6f1d7da84

View File

@ -18,7 +18,7 @@ Klient posiada konto w tym banku, ma przy sobie kartę oraz pamięta kod PIN.
Warunki końcowe: Warunki końcowe:
---------------- ----------------
Informacja o transakcji jest zapisana w systemie. Informacja o transakcji jest zapisana w systemie, pieniądze zostały przelane z konta klienta na konto docelowe.
Scenariusz główny (ścieżka podstawowa): Scenariusz główny (ścieżka podstawowa):
--------------------------------------- ---------------------------------------
@ -41,6 +41,11 @@ Scenariusz główny (ścieżka podstawowa):
Rozszerzenia (ścieżki alternatywne): Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
------------------------------------ ------------------------------------
a*. Przerwanie oeracji
1. W dowolnym momencie klient naciska na przycisk odpowiadający za przerwanie operacji.
2. Bankomat zwraca kartę.
3. Klient odbiera kartę.
2a. Karta klienta jest zablokowana. 2a. Karta klienta jest zablokowana.
@ -66,28 +71,28 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
6a. Wprowadzony zły numer konta docelowego. 6a. Wprowadzony zły numer konta docelowego.
1. Bankomat wyświetla komunikat informujący, że konto o danym numerze nie istnije. 1. Bankomat wyświetla komunikat informujący, że konto o danym numerze nie istnije.
2. Bankomat zwraca kartę. 2. W pojawiającym się menu klient może wprowadzić inny numer konta.
3. Klient odbiera kartę.
7a. Brak wystarczających środków na koncie. 7a. Brak wystarczających środków na koncie.
1. Bankomat wyświetla komunikat informujący o braku wystarczających środków na koncie do wykonania operacji. 1. Bankomat wyświetla komunikat informujący o braku wystarczających środków na koncie do wykonania operacji.
2. Bankomat zwraca kartę. 2. W pojawiającym się menu klient może wprowadzić inną kwotę.
3. Klient odbiera kartę.
7b. Przekroczony limit. 7b. Przekroczony dzienny limit przelewów.
1. Bankomat wyświetla komunikat informujący o przekroczeniu dziennego limitu. 1. Bankomat wyświetla komunikat informujący o przekroczeniu dziennego limitu.
2. Bankomat zwraca kartę. 2. Bankomat zwraca kartę.
3. Klient odbiera kartę. 3. Klient odbiera kartę.
9a. Anulowanie operacji. 9a. Anulowanie operacji przelewu.
1. Klient naciska na przycisk odpowiadający za rezygnację.
2. Bankomat zwraca kartę. 2. Bankomat zwraca kartę.
3. Klient odbiera kartę. 3. Klient odbiera kartę.
11a. Rezygnacja z drukowania potwierdzenia. 11a. Rezygnacja z drukowania potwierdzenia.
1. Klient naciska na przycisk odpowiadający za rezygnację.
2. Bankomat zwraca kartę. 2. Bankomat zwraca kartę.
3. Klient odbiera kartę. 3. Klient odbiera kartę.