2024-05-10 22:29:08 +02:00
|
|
|
import time
|
|
|
|
import pygame
|
|
|
|
|
2024-05-12 23:05:28 +02:00
|
|
|
DAY_LENGTH = 90 # Długość dnia w sekundach
|
|
|
|
|
2024-05-10 22:29:08 +02:00
|
|
|
def draw_night(const):
|
|
|
|
overlay = pygame.Surface(const.WINDOW_SIZE)
|
|
|
|
overlay.fill((0, 0, 0))
|
|
|
|
overlay.set_alpha(128) # Ustawienie przezroczystości (0 - całkowicie przeźroczyste, 255 - nieprzeźroczyste)
|
|
|
|
const.screen.blit(overlay, (0, 0))
|
|
|
|
|
|
|
|
def change_time(const):
|
|
|
|
current_time = time.time()
|
|
|
|
|
|
|
|
# Sprawdzamy, czy nadszedł czas zmiany pory dnia
|
|
|
|
if current_time >= const.TIME_CHANGE:
|
|
|
|
# Zmieniamy porę dnia
|
|
|
|
const.IS_NIGHT = not const.IS_NIGHT # Jeśli było dzień, teraz będzie noc, i odwrotnie
|
2024-05-12 23:05:28 +02:00
|
|
|
const.TIME_CHANGE = current_time + DAY_LENGTH
|