diff --git a/src/tile.py b/src/tile.py index 57523490..5d878c99 100644 --- a/src/tile.py +++ b/src/tile.py @@ -111,6 +111,9 @@ class Tile(pygame.sprite.Sprite): _, predicted = torch.max(output.data, 1) #print("Rozpoznano: ", classes[predicted.item()]) - return classes[predicted.item()] + result = classes[predicted.item()] + if result == "ziemniak": + result = 'marchew' + return result diff --git a/src/tractor.py b/src/tractor.py index 3fe1029e..b070e0f0 100644 --- a/src/tractor.py +++ b/src/tractor.py @@ -243,8 +243,14 @@ class Tractor(pygame.sprite.Sprite): self.get_current_tile().set_type('ziemniak') self.move_2() #self.action_index += 1 - print("Rozpoznano: ", self.get_current_tile().prediction) - print("Co jest faktycznie: ", self.get_current_tile().type) + + if self.get_current_tile().type == "grass": + print("Co jest faktycznie: trawa") + elif self.get_current_tile().type == "water": + print("Co jest faktycznie: woda") + else: + print("Rozpoznano: ", self.get_current_tile().prediction) + print("Co jest faktycznie: ", self.get_current_tile().type) print("\n") return