# 🚜 Inteligentny Traktor ## 🛠️ Konfiguracja Wymagane biblioteki do pobrania: ``` pip install pygame pip install python-dotenv pip install pytholog ``` Stwórz plik `.env` w głównym folderze projektu o poniższej treści: ``` # window size TILE_SIZE = 32 # game speed TICK_RATE = 10 STARTING_DIRECTION = north # coordinates of initial tile START_X = 0 START_Y = 0 # coordinates of destination tile FINAL_X = 15 FINAL_Y = 15 # tiles without plants modifier FREE_TILES = 2 ``` Uruchom środowisko używając komend: ``` cd src python generate_field.py python main.py ``` Skrypt `generate_field.py` musi zostać przy pierwszym uruchomieniu, aby wygenerować pole. Kolejne wykonania skryptu nie są wymagane. ## 🧑‍🌾 Członkowie grupy - Wojciech Kubicki (483780) - Adam Mikołajczak (481890) - Zofia Lorenc (481886) - Hubert Westerlich (481860)