Projekt na Grafikę Komputerową
Go to file
2025-02-02 15:35:59 +01:00
.vs Wersja końcowa 2025-02-02 15:35:59 +01:00
cw 9 Wersja końcowa 2025-02-02 15:35:59 +01:00
Debug Wersja końcowa 2025-02-02 15:35:59 +01:00
dependencies Wersja końcowa 2025-02-02 15:35:59 +01:00
assimp-vc141-mt.dll Wersja końcowa 2025-02-02 15:35:59 +01:00
assimp-vc141-mtd.dll Wersja końcowa 2025-02-02 15:35:59 +01:00
freeglut.dll Wersja końcowa 2025-02-02 15:35:59 +01:00
glew32.dll Wersja końcowa 2025-02-02 15:35:59 +01:00
projekt.sln Wersja końcowa 2025-02-02 15:35:59 +01:00
README.md Wersja końcowa 2025-02-02 15:35:59 +01:00
zlib.dll Wersja końcowa 2025-02-02 15:35:59 +01:00
zlibd.dll Wersja końcowa 2025-02-02 15:35:59 +01:00

Scena Podwodna (Grafika Komputerowa)

Autorzy: Mikołaj Gulczyński, Adam Gulczyński, Marcin Hutek

Funkcjonalności:

  • Elementy sceny obejmują:
    • ryby (w tym ławicę)
    • podwodne skały, wrak statku, piasek
    • roślinność podwodną
  • Projekt zawiera element interaktywny:
    • szybkość dużej ryby reagująca na przycisk myszki
    • możliwość zmiany elementów sceny - mgła
    • możliwość zmiany widoku z trzeciej do pierwszej osoby
  • Projekt zawiera zaawansowaną metodę grafiki komputerowej:
    • perlin noise do generowania fal wody
    • boids algorithm do symulacji ruchu ławicy ryb
  • Projekt zawiera efekt mgły symulujący widoczność na różnych głębokościach
  • W projekcie wykorzystane zostały własne modele 3D opracowane w oprogramowaniu Blender i Autodesk Inventor
  • Projekt zawiera dodatkowe funkcjonalności:
    • kołysanie się łodzi podwodnej (w trzeciej osobie) blisko tafli wody
    • wypychanie ku górze łodzi podwodnej przez strumień bąbelków