Projekt na Grafikę Komputerową
.vs | ||
cw 9 | ||
Debug | ||
dependencies | ||
assimp-vc141-mt.dll | ||
assimp-vc141-mtd.dll | ||
freeglut.dll | ||
glew32.dll | ||
projekt.sln | ||
README.md | ||
zlib.dll | ||
zlibd.dll |
Scena Podwodna (Grafika Komputerowa)
Autorzy: Mikołaj Gulczyński, Adam Gulczyński, Marcin Hutek
Funkcjonalności:
- Elementy sceny obejmują:
- ryby (w tym ławicę)
- podwodne skały, wrak statku, piasek
- roślinność podwodną
- Projekt zawiera element interaktywny:
- szybkość dużej ryby reagująca na przycisk myszki
- możliwość zmiany elementów sceny - mgła
- możliwość zmiany widoku z trzeciej do pierwszej osoby
- Projekt zawiera zaawansowaną metodę grafiki komputerowej:
- perlin noise do generowania fal wody
- boids algorithm do symulacji ruchu ławicy ryb
- Projekt zawiera efekt mgły symulujący widoczność na różnych głębokościach
- W projekcie wykorzystane zostały własne modele 3D opracowane w oprogramowaniu Blender i Autodesk Inventor
- Projekt zawiera dodatkowe funkcjonalności:
- kołysanie się łodzi podwodnej (w trzeciej osobie) blisko tafli wody
- wypychanie ku górze łodzi podwodnej przez strumień bąbelków