Compare commits

..

No commits in common. "027b6795d4829959af2814d95c8102645362db99" and "fa2f9f1e2b3338dc42ebae7d0d5324679ace41fb" have entirely different histories.

11 changed files with 0 additions and 698 deletions

View File

View File

View File

@ -1,94 +0,0 @@
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<Biblioteka>
<magazyn>
<polka1 magazyn="matematyka">
<ksieżka1>
<title>matematyka</title>
<autor>Gau Kozkowski</autor>
<year>2018</year>
</ksieżka1>
<ksieżka2>
<title>matematyka</title>
<autor>marina Kozkowska</autor>
<year>2019</year>
</ksieżka2>
<ksieżka3>
<title>matematyka</title>
<autor>Kristyna Pifagorska</autor>
<year>2022</year>
</ksieżka3>
</polka1>
<polka2 magazyn="fizyka">
<ksieżka1>
<title>fizyka</title>
<autor>Gau Kozlowski</autor>
<year>2001</year>
</ksieżka1>
<ksieżka2>
<title>fizyka</title>
<autor>Grzegorg Kozlewski</autor>
<year>2000</year>
</ksieżka2>
<ksieżka3>
<title>fizyka</title>
<autor>Katarzyna Tomaszowska</autor>
<year>2004</year>
</ksieżka3>
</polka2>
<polka3 magazyn="filosofia">
<ksieżka1>
<title>filosofia</title>
<autor>Tomasz Fryzerowski</autor>
<year>2001</year>
</ksieżka1>
<ksieżka2>
<title>filosofia</title>
<autor>Timur Geroi</autor>
<year>2024</year>
</ksieżka2>
<ksieżka3>
<title>filosofia</title>
<autor>Tomasz Fryzerowski</autor>
<year>2001</year>
</ksieżka3>
</polka3>
</magazyn>
<magazyn1>
<polka1 magazyn1="matematyka">
<ksieżka1>
<title>matematyka</title>
<autor>Mariusz Figurowski</autor>
<year>2099</year>
</ksieżka1>
</polka1>
<polka2 magazyn1="fizyka">
<ksieżka1>
<title>fizyka</title>
<autor>Grzegorg Królewski</autor>
<year>2020</year>
</ksieżka1>
<ksieżka2>
<title>fizyka</title>
<autor>Renata Dialogowska</autor>
<year>2018</year>
</ksieżka2>
</polka2>
<polka3 magazyn1="filosofia">
<ksieżka1>
<title>filosofia</title>
<autor>Tomasz Frendszip</autor>
<year>2050</year>
</ksieżka1>
<ksieżka2>
<title>filosofia</title>
<autor>Tigr Lewski</autor>
<year>2005</year>
</ksieżka2>
<ksieżka3>
<title>filosofia</title>
<autor>Reka Terowska</autor>
<year>2001</year>
</ksieżka3>
</polka3>
</magazyn1>
</Biblioteka>

View File

13
main.py
View File

@ -1,13 +0,0 @@
a = int(input())
b = []
for i in range(a):
c = int(input())
b.append(c)
m1 = min(b)
m2 = max(b)
wyn = m1 * m2
print(wyn)

View File

@ -1,82 +0,0 @@
- recipe_id: 1
name: "Frykadelki w sosie cebulowym"
ingredients:
- name: "mięso mielone wołowo-wieprzowe"
quantity: "500g"
- name: "cebula"
quantity: "3 szt."
- name: "bułka tarta"
quantity: "100g"
- name: "jajko"
quantity: "1 szt."
- name: "natka pietruszki"
quantity: "1 pęczek"
- name: "Przyprawa do mięsa mielonego"
quantity: "1 opakowanie"
- name: "olej roślinny do smażenia"
quantity: "3 łyżki"
- name: "słodka śmietanka"
quantity: "3 łyżki"
- name: "piwo jęczmienne"
quantity: "100 mililitrów"
preparation_steps:
- "Dwie cebule pokrój w plastry, a trzecią a zetrzyj na tarce. Posiekaj natkę pietruszki."
- "Mięso mielone połącz z jajkiem, z 80g bułki tartej, z startą cebulą oraz natką pietruszki. Całość dopraw do smaku Przyprawą do mięsa mielonego Knorr, by danie było wyraziste w smaku."
- "Z gotowego farszu uformuj małe kulki, obtocz je w pozostałej bułce tartej, spłaszcz i usmaż z obu stron na rozgrzanym oleju."
- "Kotleciki przełóż na bok. Na patelnię wrzuć cebulę i smaż, aż delikatnie się zarumieni. Dodaj wtedy szklankę piwa. Powstały wywar wymieszaj ze śmietaną pomieszaną z jedną łyżką mąki. Na patelnię włóż kotleciki i duś je pod przykryciem przez ok. 5 minut."
time: "30 minut"
servings: 4
cuisine: "Włoska"
- recipe_id: 2
name: "Zupa pomidorowa"
ingredients:
- name: "pomidory"
quantity: "1kg"
- name: "cebula"
quantity: "1 szt."
- name: "marchew"
quantity: "2 szt."
- name: "bulion warzywny"
quantity: "1 litr"
- name: "śmietana"
quantity: "100ml"
preparation_steps:
- "Pokrój cebulę i marchew, podsmaż je na oliwie."
- "Dodaj pokrojone pomidory i bulion, gotuj przez 20 minut."
- "Zblenduj zupę, a następnie dodaj śmietanę."
time: "40 minut"
servings: 4
cuisine: "Polska"
- recipe_id: 3
name: "Ciastka z budyniem"
ingredients:
- name: "mąka pszenna"
quantity: "400g"
- name: "masło"
quantity: "200 gramów."
- name: "cukier puder"
quantity: "40 gramów."
- name: "jajko"
quantity: "3 szt."
- name: "sól"
quantity: "3 sztuki"
- name: "budyń śmietankowy"
quantity: "1 opakowanie"
- name: "mleko"
quantity: "0.5 litra"
- name: "cukier"
quantity: "40 gramów"
- name: "cukier puder do podsypania"
quantity: "1 łyżeczka"
preparation_steps:
- "Mąkę wraz z cukrem pudrem przesiewamy do miski. Dodajemy sól oraz pokrojone na kawałki zimne masło. Siekamy nożem, aż powstanie kruszonka. Następnie dodajemy żółtka i zagniatamy ciasto. Formujemy z niego kulę. Owijamy folią i wkładamy na 30 min do lodówki."
- "Odlewamy 1/4 mleka i mieszamy w nim budyń wraz z cukrem. Pozostałe mleko podgrzewamy i gdy się zagotuje wlewamy budyniową masę. Energicznie mieszamy, aż budyń stanie się gęsty i klarowny. Pod koniec dodajemy łyżkę masła i ponownie mieszamy. Pozostawiamy do przestudzenia."
- "Ciasto rozwałkowujemy z odrobiną mąki. Wykrawamy okręgi jedne większe, drugie mniejsze."
- "Umieszczamy je w foremkach na tarteletki lub papierowych kokilkach (wówczas najlepiej użyć kilku kokilek na jedną babeczkę)."
- "Do środka wlewamy po łyżce budyniu."
- "Z wierzchu przykrywamy mniejszym okręgiem z ciasta. Pieczemy ciastka ok. 25-30 min w temperaturze 180 C. Po upieczeniu posypujemy cukrem pudrem."
time: "90 minut"
servings: 8
cuisine: "Francuska"

197
main2.py
View File

@ -1,197 +0,0 @@
# Pam Qian 2016 Fall CS 112 Python Midterm Project II
# Tic Tack Toe
def main():
# The main function
introduction = intro()
board = create_grid()
pretty = printPretty(board)
symbol_1, symbol_2 = sym()
full = isFull(board, symbol_1, symbol_2) # The function that starts the game is also in here.
def intro():
# This function introduces the rules of the game Tic Tac Toe
print("Hello! Welcome to Pam's Tic Tac Toe game!")
print("\n")
print("Rules: Player 1 and player 2, represented by X and O, take turns "
"marking the spaces in a 3*3 grid. The player who succeeds in placing "
"three of their marks in a horizontal, vertical, or diagonal row wins.")
print("\n")
input("Press enter to continue.")
print("\n")
def create_grid():
# This function creates a blank playboard
print("Here is the playboard: ")
board = [[" ", " ", " "],
[" ", " ", " "],
[" ", " ", " "]]
return board
def sym():
# This function decides the players' symbols
symbol_1 = input("Player 1, do you want to be X or O? ")
if symbol_1 == "X":
symbol_2 = "O"
print("Player 2, you are O. ")
else:
symbol_2 = "X"
print("Player 2, you are X. ")
input("Press enter to continue.")
print("\n")
return (symbol_1, symbol_2)
def startGamming(board, symbol_1, symbol_2, count):
# This function starts the game.
# Decides the turn
if count % 2 == 0:
player = symbol_1
elif count % 2 == 1:
player = symbol_2
print("Player "+ player + ", it is your turn. ")
row = int(input("Pick a row:"
"[upper row: enter 0, middle row: enter 1, bottom row: enter 2]:"))
column = int(input("Pick a column:"
"[left column: enter 0, middle column: enter 1, right column enter 2]"))
# Check if players' selection is out of range
while (row > 2 or row < 0) or (column > 2 or column < 0):
outOfBoard(row, column)
row = int(input("Pick a row[upper row:"
"[enter 0, middle row: enter 1, bottom row: enter 2]:"))
column = int(input("Pick a column:"
"[left column: enter 0, middle column: enter 1, right column enter 2]"))
# Check if the square is already filled
while (board[row][column] == symbol_1)or (board[row][column] == symbol_2):
filled = illegal(board, symbol_1, symbol_2, row, column)
row = int(input("Pick a row[upper row:"
"[enter 0, middle row: enter 1, bottom row: enter 2]:"))
column = int(input("Pick a column:"
"[left column: enter 0, middle column: enter 1, right column enter 2]"))
# Locates player's symbol on the board
if player == symbol_1:
board[row][column] = symbol_1
else:
board[row][column] = symbol_2
return (board)
def isFull(board, symbol_1, symbol_2):
count = 1
winner = True
# This function check if the board is full
while count < 10 and winner == True:
gaming = startGamming(board, symbol_1, symbol_2, count)
pretty = printPretty(board)
if count == 9:
print("The board is full. Game over.")
if winner == True:
print("There is a tie. ")
# Check if here is a winner
winner = isWinner(board, symbol_1, symbol_2, count)
count += 1
if winner == False:
print("Game over.")
# This is function gives a report
report(count, winner, symbol_1, symbol_2)
def outOfBoard(row, column):
# This function tells the players that their selection is out of range
print("Out of boarder. Pick another one. ")
def printPretty(board):
# This function prints the board nice!
rows = len(board)
cols = len(board)
print("---+---+---")
for r in range(rows):
print(board[r][0], " |", board[r][1], "|", board[r][2])
print("---+---+---")
return board
def isWinner(board, symbol_1, symbol_2, count):
# This function checks if any winner is winning
winner = True
# Check the rows
for row in range (0, 3):
if (board[row][0] == board[row][1] == board[row][2] == symbol_1):
winner = False
print("Player " + symbol_1 + ", you won!")
elif (board[row][0] == board[row][1] == board[row][2] == symbol_2):
winner = False
print("Player " + symbol_2 + ", you won!")
# Check the columns
for col in range (0, 3):
if (board[0][col] == board[1][col] == board[2][col] == symbol_1):
winner = False
print("Player " + symbol_1 + ", you won!")
elif (board[0][col] == board[1][col] == board[2][col] == symbol_2):
winner = False
print("Player " + symbol_2 + ", you won!")
# Check the diagnoals
if board[0][0] == board[1][1] == board[2][2] == symbol_1:
winner = False
print("Player " + symbol_1 + ", you won!")
elif board[0][0] == board[1][1] == board[2][2] == symbol_2:
winner = False
print("Player " + symbol_2 + ", you won!")
elif board[0][2] == board[1][1] == board[2][0] == symbol_1:
winner = False
print("Player " + symbol_1 + ", you won!")
elif board[0][2] == board[1][1] == board[2][0] == symbol_2:
winner = False
print("Player " + symbol_2 + ", you won!")
return winner
def illegal(board, symbol_1, symbol_2, row, column):
print("The square you picked is already filled. Pick another one.")
def report(count, winner, symbol_1, symbol_2):
print("\n")
input("Press enter to see the game summary. ")
if (winner == False) and (count % 2 == 1 ):
print("Winner : Player " + symbol_1 + ".")
elif (winner == False) and (count % 2 == 0 ):
print("Winner : Player " + symbol_2 + ".")
else:
print("There is a tie. ")
# Call Main
main()

View File

@ -1,43 +0,0 @@
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<xs:schema xmlns:xs="http://www.w3.org/2001/XMLSchema">
<xs:element name="RootElement">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="A" minOccurs="1" maxOccurs="unbounded"/>
<xs:choice>
<xs:sequence>
<xs:element name="B" minOccurs="1"/>
<xs:element name="C" minOccurs="1"/>
</xs:sequence>
</xs:choice>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
<xs:element name="RootElement2">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="A" minOccurs="3" maxOccurs="unbounded"/>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
<xs:element name="RootElement3">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="A" minOccurs="1"/>
<xs:choice>
<xs:element name="A"/>
<xs:element name="B"/>
</xs:choice>
<xs:element name="A" minOccurs="1"/>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
</xs:schema>

View File

@ -1,196 +0,0 @@
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<xs:schema xmlns:xs="http://www.w3.org/2001/XMLSchema">
<xs:element name="Biblioteka">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="magazyn">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="polka1">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="ksieżka1">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="title" type="xs:string"/>
<xs:element name="autor" type="xs:string"/>
<xs:element name="year" type="xs:int"/>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
<xs:element name="ksieżka2">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="title" type="xs:string"/>
<xs:element name="autor" type="xs:string"/>
<xs:element name="year" type="xs:int"/>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
<xs:element name="ksieżka3">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="title" type="xs:string"/>
<xs:element name="autor" type="xs:string"/>
<xs:element name="year" type="xs:int"/>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
<xs:element name="polka2">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="ksieżka1">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="title" type="xs:string"/>
<xs:element name="autor" type="xs:string"/>
<xs:element name="year" type="xs:int"/>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
<xs:element name="ksieżka2">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="title" type="xs:string"/>
<xs:element name="autor" type="xs:string"/>
<xs:element name="year" type="xs:int"/>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
<xs:element name="ksieżka3">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="title" type="xs:string"/>
<xs:element name="autor" type="xs:string"/>
<xs:element name="year" type="xs:int"/>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
<xs:element name="polka3">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="ksieżka1">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="title" type="xs:string"/>
<xs:element name="autor" type="xs:string"/>
<xs:element name="year" type="xs:int"/>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
<xs:element name="ksieżka2">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="title" type="xs:string"/>
<xs:element name="autor" type="xs:string"/>
<xs:element name="year" type="xs:int"/>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
<xs:element name="ksieżka3">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="title" type="xs:string"/>
<xs:element name="autor" type="xs:string"/>
<xs:element name="year" type="xs:int"/>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
<xs:element name="magazyn1">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="polka1">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="ksieżka1">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="title" type="xs:string"/>
<xs:element name="autor" type="xs:string"/>
<xs:element name="year" type="xs:int"/>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
<xs:element name="polka2">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="ksieżka1">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="title" type="xs:string"/>
<xs:element name="autor" type="xs:string"/>
<xs:element name="year" type="xs:int"/>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
<xs:element name="ksieżka2">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="title" type="xs:string"/>
<xs:element name="autor" type="xs:string"/>
<xs:element name="year" type="xs:int"/>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
<xs:element name="polka3">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="ksieżka1">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="title" type="xs:string"/>
<xs:element name="autor" type="xs:string"/>
<xs:element name="year" type="xs:int"/>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
<xs:element name="ksieżka2">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="title" type="xs:string"/>
<xs:element name="autor" type="xs:string"/>
<xs:element name="year" type="xs:int"/>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
<xs:element name="ksieżka3">
<xs:complexType>
<xs:sequence>
<xs:element name="title" type="xs:string"/>
<xs:element name="autor" type="xs:string"/>
<xs:element name="year" type="xs:int"/>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
</xs:sequence>
</xs:complexType>
</xs:element>
</xs:schema>

View File

@ -1,72 +0,0 @@
import random
def Tablica(plansza):
print(f"{plansza[0]} | {plansza[1]} | {plansza[2]}")
print("---------")
print(f"{plansza[3]} | {plansza[4]} | {plansza[5]}")
print("---------")
print(f"{plansza[6]} | {plansza[7]} | {plansza[8]}")
def Wygrano(plansza, gracz):
kombinacje = [
[0, 1, 2], [3, 4, 5], [6, 7, 8], [0, 3, 6], [1, 4, 7], [2, 5, 8], [0, 4, 8], [6, 4, 2]
]
for kombo in kombinacje:
if plansza[kombo[0]] == plansza[kombo[1]] == plansza[kombo[2]] == gracz:
return True
return False
def sprawdz_remis(plansza):
return ' ' not in plansza
print("Zegramy!!!")
gracz1 = input("Gracz 1, wybierz swój symbol (x/o): ")
gracz2 = 'o' if gracz1 == 'x' else 'x'
while gracz1 not in ['x', 'o']:
print("Nie ten symbol. Wybierz poprawny")
gracz1 = input("Gracz 1, wybierz swój symbol (x/o): ")
print(f"Gracz 1 gra jako ({gracz1}), a gracz 2 gra jako ({gracz2})")
raund = random.choice([1, 2])
if raund == 1:
print("Gracz 1 zaczyna grę")
else:
print("Gracz 2 zaczyna grę")
plansza = ['1', '2', '3', '4', '5', '6', '7', '8', '9']
tur = 1
while True:
Tablica(plansza)
if tur == 1:
gracz = gracz1
tur = 2
else:
gracz = gracz2
tur = 1
while True:
try:
wybor = int(input(f"Gracz {gracz}, wybierz pole (1-9): "))
if wybor < 1 or wybor > 9:
print("Nieprawidłowy numer pola. Wybierz pole z zakresu 1-9.")
elif plansza[wybor - 1] in ['x', 'o']:
print("To pole jest już zajęte. Wybierz inne pole.")
else:
break
except ValueError:
print("Proszę wprowadzić numer z zakresu 1-9.")
plansza[wybor - 1] = gracz
if Wygrano(plansza, gracz):
Tablica(plansza)
print(f"Gratulacje! Gracz {gracz} wygrał!")
break
if sprawdz_remis(plansza):
Tablica(plansza)
print("Gra zakończona remisem!")
break

@ -1 +0,0 @@
Subproject commit fa2f9f1e2b3338dc42ebae7d0d5324679ace41fb