diff --git a/NEW.txt b/NEW.txt
new file mode 100644
index 0000000..e69de29
diff --git a/main.JSON b/main.JSON
new file mode 100644
index 0000000..e69de29
diff --git a/main.XML b/main.XML
new file mode 100644
index 0000000..f7c02cc
--- /dev/null
+++ b/main.XML
@@ -0,0 +1,94 @@
+
+
+
+
+
+ matematyka
+ Gau Kozkowski
+ 2018
+
+
+ matematyka
+ marina Kozkowska
+ 2019
+
+
+ matematyka
+ Kristyna Pifagorska
+ 2022
+
+
+
+
+ fizyka
+ Gau Kozlowski
+ 2001
+
+
+ fizyka
+ Grzegorg Kozlewski
+ 2000
+
+
+ fizyka
+ Katarzyna Tomaszowska
+ 2004
+
+
+
+
+ filosofia
+ Tomasz Fryzerowski
+ 2001
+
+
+ filosofia
+ Timur Geroi
+ 2024
+
+
+ filosofia
+ Tomasz Fryzerowski
+ 2001
+
+
+
+
+
+
+ matematyka
+ Mariusz Figurowski
+ 2099
+
+
+
+
+ fizyka
+ Grzegorg Królewski
+ 2020
+
+
+ fizyka
+ Renata Dialogowska
+ 2018
+
+
+
+
+ filosofia
+ Tomasz Frendszip
+ 2050
+
+
+ filosofia
+ Tigr Lewski
+ 2005
+
+
+ filosofia
+ Reka Terowska
+ 2001
+
+
+
+
\ No newline at end of file
diff --git a/main.csv b/main.csv
new file mode 100644
index 0000000..e69de29
diff --git a/main.py b/main.py
new file mode 100644
index 0000000..d156b79
--- /dev/null
+++ b/main.py
@@ -0,0 +1,13 @@
+a = int(input())
+b = []
+
+
+for i in range(a):
+ c = int(input())
+ b.append(c)
+
+ m1 = min(b)
+ m2 = max(b)
+
+ wyn = m1 * m2
+ print(wyn)
\ No newline at end of file
diff --git a/main.yaml b/main.yaml
new file mode 100644
index 0000000..05703fc
--- /dev/null
+++ b/main.yaml
@@ -0,0 +1,82 @@
+- recipe_id: 1
+ name: "Frykadelki w sosie cebulowym"
+ ingredients:
+ - name: "mięso mielone wołowo-wieprzowe"
+ quantity: "500g"
+ - name: "cebula"
+ quantity: "3 szt."
+ - name: "bułka tarta"
+ quantity: "100g"
+ - name: "jajko"
+ quantity: "1 szt."
+ - name: "natka pietruszki"
+ quantity: "1 pęczek"
+ - name: "Przyprawa do mięsa mielonego"
+ quantity: "1 opakowanie"
+ - name: "olej roślinny do smażenia"
+ quantity: "3 łyżki"
+ - name: "słodka śmietanka"
+ quantity: "3 łyżki"
+ - name: "piwo jęczmienne"
+ quantity: "100 mililitrów"
+ preparation_steps:
+ - "Dwie cebule pokrój w plastry, a trzecią a zetrzyj na tarce. Posiekaj natkę pietruszki."
+ - "Mięso mielone połącz z jajkiem, z 80g bułki tartej, z startą cebulą oraz natką pietruszki. Całość dopraw do smaku Przyprawą do mięsa mielonego Knorr, by danie było wyraziste w smaku."
+ - "Z gotowego farszu uformuj małe kulki, obtocz je w pozostałej bułce tartej, spłaszcz i usmaż z obu stron na rozgrzanym oleju."
+ - "Kotleciki przełóż na bok. Na patelnię wrzuć cebulę i smaż, aż delikatnie się zarumieni. Dodaj wtedy szklankę piwa. Powstały wywar wymieszaj ze śmietaną pomieszaną z jedną łyżką mąki. Na patelnię włóż kotleciki i duś je pod przykryciem przez ok. 5 minut."
+ time: "30 minut"
+ servings: 4
+ cuisine: "Włoska"
+
+- recipe_id: 2
+ name: "Zupa pomidorowa"
+ ingredients:
+ - name: "pomidory"
+ quantity: "1kg"
+ - name: "cebula"
+ quantity: "1 szt."
+ - name: "marchew"
+ quantity: "2 szt."
+ - name: "bulion warzywny"
+ quantity: "1 litr"
+ - name: "śmietana"
+ quantity: "100ml"
+ preparation_steps:
+ - "Pokrój cebulę i marchew, podsmaż je na oliwie."
+ - "Dodaj pokrojone pomidory i bulion, gotuj przez 20 minut."
+ - "Zblenduj zupę, a następnie dodaj śmietanę."
+ time: "40 minut"
+ servings: 4
+ cuisine: "Polska"
+
+- recipe_id: 3
+ name: "Ciastka z budyniem"
+ ingredients:
+ - name: "mąka pszenna"
+ quantity: "400g"
+ - name: "masło"
+ quantity: "200 gramów."
+ - name: "cukier puder"
+ quantity: "40 gramów."
+ - name: "jajko"
+ quantity: "3 szt."
+ - name: "sól"
+ quantity: "3 sztuki"
+ - name: "budyń śmietankowy"
+ quantity: "1 opakowanie"
+ - name: "mleko"
+ quantity: "0.5 litra"
+ - name: "cukier"
+ quantity: "40 gramów"
+ - name: "cukier puder do podsypania"
+ quantity: "1 łyżeczka"
+ preparation_steps:
+ - "Mąkę wraz z cukrem pudrem przesiewamy do miski. Dodajemy sól oraz pokrojone na kawałki zimne masło. Siekamy nożem, aż powstanie kruszonka. Następnie dodajemy żółtka i zagniatamy ciasto. Formujemy z niego kulę. Owijamy folią i wkładamy na 30 min do lodówki."
+ - "Odlewamy 1/4 mleka i mieszamy w nim budyń wraz z cukrem. Pozostałe mleko podgrzewamy i gdy się zagotuje wlewamy budyniową masę. Energicznie mieszamy, aż budyń stanie się gęsty i klarowny. Pod koniec dodajemy łyżkę masła i ponownie mieszamy. Pozostawiamy do przestudzenia."
+ - "Ciasto rozwałkowujemy z odrobiną mąki. Wykrawamy okręgi jedne większe, drugie mniejsze."
+ - "Umieszczamy je w foremkach na tarteletki lub papierowych kokilkach (wówczas najlepiej użyć kilku kokilek na jedną babeczkę)."
+ - "Do środka wlewamy po łyżce budyniu."
+ - "Z wierzchu przykrywamy mniejszym okręgiem z ciasta. Pieczemy ciastka ok. 25-30 min w temperaturze 180 C. Po upieczeniu posypujemy cukrem pudrem."
+ time: "90 minut"
+ servings: 8
+ cuisine: "Francuska"
\ No newline at end of file
diff --git a/main2.py b/main2.py
new file mode 100644
index 0000000..9db31df
--- /dev/null
+++ b/main2.py
@@ -0,0 +1,197 @@
+# Pam Qian 2016 Fall CS 112 Python Midterm Project II
+# Tic Tack Toe
+
+def main():
+# The main function
+ introduction = intro()
+ board = create_grid()
+ pretty = printPretty(board)
+ symbol_1, symbol_2 = sym()
+ full = isFull(board, symbol_1, symbol_2) # The function that starts the game is also in here.
+
+
+
+
+
+def intro():
+# This function introduces the rules of the game Tic Tac Toe
+ print("Hello! Welcome to Pam's Tic Tac Toe game!")
+ print("\n")
+ print("Rules: Player 1 and player 2, represented by X and O, take turns "
+ "marking the spaces in a 3*3 grid. The player who succeeds in placing "
+ "three of their marks in a horizontal, vertical, or diagonal row wins.")
+ print("\n")
+ input("Press enter to continue.")
+ print("\n")
+
+
+
+def create_grid():
+# This function creates a blank playboard
+ print("Here is the playboard: ")
+ board = [[" ", " ", " "],
+ [" ", " ", " "],
+ [" ", " ", " "]]
+ return board
+
+
+
+def sym():
+# This function decides the players' symbols
+ symbol_1 = input("Player 1, do you want to be X or O? ")
+ if symbol_1 == "X":
+ symbol_2 = "O"
+ print("Player 2, you are O. ")
+ else:
+ symbol_2 = "X"
+ print("Player 2, you are X. ")
+ input("Press enter to continue.")
+ print("\n")
+ return (symbol_1, symbol_2)
+
+
+
+def startGamming(board, symbol_1, symbol_2, count):
+# This function starts the game.
+
+ # Decides the turn
+ if count % 2 == 0:
+ player = symbol_1
+ elif count % 2 == 1:
+ player = symbol_2
+ print("Player "+ player + ", it is your turn. ")
+ row = int(input("Pick a row:"
+ "[upper row: enter 0, middle row: enter 1, bottom row: enter 2]:"))
+ column = int(input("Pick a column:"
+ "[left column: enter 0, middle column: enter 1, right column enter 2]"))
+
+
+ # Check if players' selection is out of range
+ while (row > 2 or row < 0) or (column > 2 or column < 0):
+ outOfBoard(row, column)
+ row = int(input("Pick a row[upper row:"
+ "[enter 0, middle row: enter 1, bottom row: enter 2]:"))
+ column = int(input("Pick a column:"
+ "[left column: enter 0, middle column: enter 1, right column enter 2]"))
+
+ # Check if the square is already filled
+ while (board[row][column] == symbol_1)or (board[row][column] == symbol_2):
+ filled = illegal(board, symbol_1, symbol_2, row, column)
+ row = int(input("Pick a row[upper row:"
+ "[enter 0, middle row: enter 1, bottom row: enter 2]:"))
+ column = int(input("Pick a column:"
+ "[left column: enter 0, middle column: enter 1, right column enter 2]"))
+
+ # Locates player's symbol on the board
+ if player == symbol_1:
+ board[row][column] = symbol_1
+
+ else:
+ board[row][column] = symbol_2
+
+ return (board)
+
+
+
+def isFull(board, symbol_1, symbol_2):
+ count = 1
+ winner = True
+# This function check if the board is full
+ while count < 10 and winner == True:
+ gaming = startGamming(board, symbol_1, symbol_2, count)
+ pretty = printPretty(board)
+
+ if count == 9:
+ print("The board is full. Game over.")
+ if winner == True:
+ print("There is a tie. ")
+
+ # Check if here is a winner
+ winner = isWinner(board, symbol_1, symbol_2, count)
+ count += 1
+ if winner == False:
+ print("Game over.")
+
+ # This is function gives a report
+ report(count, winner, symbol_1, symbol_2)
+
+
+
+def outOfBoard(row, column):
+# This function tells the players that their selection is out of range
+ print("Out of boarder. Pick another one. ")
+
+
+
+def printPretty(board):
+# This function prints the board nice!
+ rows = len(board)
+ cols = len(board)
+ print("---+---+---")
+ for r in range(rows):
+ print(board[r][0], " |", board[r][1], "|", board[r][2])
+ print("---+---+---")
+ return board
+
+
+
+def isWinner(board, symbol_1, symbol_2, count):
+# This function checks if any winner is winning
+ winner = True
+ # Check the rows
+ for row in range (0, 3):
+ if (board[row][0] == board[row][1] == board[row][2] == symbol_1):
+ winner = False
+ print("Player " + symbol_1 + ", you won!")
+
+ elif (board[row][0] == board[row][1] == board[row][2] == symbol_2):
+ winner = False
+ print("Player " + symbol_2 + ", you won!")
+
+
+ # Check the columns
+ for col in range (0, 3):
+ if (board[0][col] == board[1][col] == board[2][col] == symbol_1):
+ winner = False
+ print("Player " + symbol_1 + ", you won!")
+ elif (board[0][col] == board[1][col] == board[2][col] == symbol_2):
+ winner = False
+ print("Player " + symbol_2 + ", you won!")
+
+ # Check the diagnoals
+ if board[0][0] == board[1][1] == board[2][2] == symbol_1:
+ winner = False
+ print("Player " + symbol_1 + ", you won!")
+
+ elif board[0][0] == board[1][1] == board[2][2] == symbol_2:
+ winner = False
+ print("Player " + symbol_2 + ", you won!")
+
+ elif board[0][2] == board[1][1] == board[2][0] == symbol_1:
+ winner = False
+ print("Player " + symbol_1 + ", you won!")
+
+ elif board[0][2] == board[1][1] == board[2][0] == symbol_2:
+ winner = False
+ print("Player " + symbol_2 + ", you won!")
+
+ return winner
+
+
+
+def illegal(board, symbol_1, symbol_2, row, column):
+ print("The square you picked is already filled. Pick another one.")
+
+
+def report(count, winner, symbol_1, symbol_2):
+ print("\n")
+ input("Press enter to see the game summary. ")
+ if (winner == False) and (count % 2 == 1 ):
+ print("Winner : Player " + symbol_1 + ".")
+ elif (winner == False) and (count % 2 == 0 ):
+ print("Winner : Player " + symbol_2 + ".")
+ else:
+ print("There is a tie. ")
+
+# Call Main
+main()
diff --git a/mainRU.XML b/mainRU.XML
new file mode 100644
index 0000000..92eb83a
--- /dev/null
+++ b/mainRU.XML
@@ -0,0 +1,43 @@
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
diff --git a/mainRU1.XML b/mainRU1.XML
new file mode 100644
index 0000000..956ee3c
--- /dev/null
+++ b/mainRU1.XML
@@ -0,0 +1,196 @@
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
diff --git a/prywet.py b/prywet.py
new file mode 100644
index 0000000..9be889b
--- /dev/null
+++ b/prywet.py
@@ -0,0 +1,72 @@
+import random
+
+def Tablica(plansza):
+ print(f"{plansza[0]} | {plansza[1]} | {plansza[2]}")
+ print("---------")
+ print(f"{plansza[3]} | {plansza[4]} | {plansza[5]}")
+ print("---------")
+ print(f"{plansza[6]} | {plansza[7]} | {plansza[8]}")
+
+def Wygrano(plansza, gracz):
+ kombinacje = [
+ [0, 1, 2], [3, 4, 5], [6, 7, 8], [0, 3, 6], [1, 4, 7], [2, 5, 8], [0, 4, 8], [6, 4, 2]
+ ]
+ for kombo in kombinacje:
+ if plansza[kombo[0]] == plansza[kombo[1]] == plansza[kombo[2]] == gracz:
+ return True
+ return False
+
+def sprawdz_remis(plansza):
+ return ' ' not in plansza
+
+print("Zegramy!!!")
+gracz1 = input("Gracz 1, wybierz swój symbol (x/o): ")
+gracz2 = 'o' if gracz1 == 'x' else 'x'
+
+while gracz1 not in ['x', 'o']:
+ print("Nie ten symbol. Wybierz poprawny")
+ gracz1 = input("Gracz 1, wybierz swój symbol (x/o): ")
+
+print(f"Gracz 1 gra jako ({gracz1}), a gracz 2 gra jako ({gracz2})")
+raund = random.choice([1, 2])
+if raund == 1:
+ print("Gracz 1 zaczyna grę")
+else:
+ print("Gracz 2 zaczyna grę")
+
+plansza = ['1', '2', '3', '4', '5', '6', '7', '8', '9']
+tur = 1
+
+while True:
+ Tablica(plansza)
+
+ if tur == 1:
+ gracz = gracz1
+ tur = 2
+ else:
+ gracz = gracz2
+ tur = 1
+
+ while True:
+ try:
+ wybor = int(input(f"Gracz {gracz}, wybierz pole (1-9): "))
+ if wybor < 1 or wybor > 9:
+ print("Nieprawidłowy numer pola. Wybierz pole z zakresu 1-9.")
+ elif plansza[wybor - 1] in ['x', 'o']:
+ print("To pole jest już zajęte. Wybierz inne pole.")
+ else:
+ break
+ except ValueError:
+ print("Proszę wprowadzić numer z zakresu 1-9.")
+
+ plansza[wybor - 1] = gracz
+
+ if Wygrano(plansza, gracz):
+ Tablica(plansza)
+ print(f"Gratulacje! Gracz {gracz} wygrał!")
+ break
+
+ if sprawdz_remis(plansza):
+ Tablica(plansza)
+ print("Gra zakończona remisem!")
+ break
diff --git a/repositorium b/repositorium
new file mode 160000
index 0000000..fa2f9f1
--- /dev/null
+++ b/repositorium
@@ -0,0 +1 @@
+Subproject commit fa2f9f1e2b3338dc42ebae7d0d5324679ace41fb