" * pionowego postera zawieszonego na wybranym przez grupę stojaku (stojaki będą już przygotowane);\n",
" * komputera (laptopa) postawionego na biurku (biurka będą już przygotowane), na którym widzowie mogą pod opieką autorów zweryfikować tematykę projektu; laptop powinien być naładowany, bo na hallu są tylko dwa gniazdka.\n",
" * O godzinie 13:45 w auli A odbędzie się sesja **poster-boaster**. Reprezentanci każdej grupy w ciagu jednej minuty zachęcają widzów do zainteresowania się swoim posterem. Minutowe wystapienie każdej grupy odbywa się na tle **slajdu tytułowego**. \n",
" * Ok. godz. 14:00 uczestnicy przemieszczają się do hallu. \n",
" * Studenci PBR prezentują swoje projekty zainteresowanym osobom, a z drugiej strony zapoznają się z posterami innych grup. Przy posterze zawsze powinna znajdować się co najmniej jedna osoba zespołu autorskiego.\n",
" * Sesja posterowa zakończy się ok. godz. 15.30 (w zależności od zainteresowania).\n",
" * Między godziną 15:30 a 16:00 w auli A odbędzie się wręczenie nagród za najlepsze postery."
]
},
{
"cell_type": "markdown",
"metadata": {},
"source": [
"## Projekt posteru\n",
"Wskazówki dotyczące projektu posteru, autorstwa Artura Nowakowskiego i Gabrieli Pałki, można znaleźć na Teamsach - w materiałach do laboratorium nr 11."
]
},
{
"cell_type": "markdown",
"metadata": {},
"source": [
"## Slajd tytułowy\n",
"Na slajdzie tytułowym należy umieścić nazwę projektu, nazwiska autorów i ewentualnie grafikę. Nie ma sensu umieszczać tam tekstów.\n",
"\n",
"Slajdy tytułowe należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie 23.01.2023 na Teamsach w folderze Sesja Posterowa - slajdy tytułowe.\n",
"\n",
"Elektroniczne wersje slajdów (najlepiej .pdf) należy złożyć na Teamsach w folderze Sesja posterowa - postery."
]
},
{
"cell_type": "markdown",
"metadata": {},
"source": [
"## Kolejność prezentacji na sesji poster-boaster\n",