organizacja prezentacji - zmiana

This commit is contained in:
Jassem 2022-11-04 10:03:54 +01:00
parent e7b15d777f
commit e9757e19eb
2 changed files with 64 additions and 70 deletions

View File

@ -4,9 +4,9 @@
"cell_type": "markdown",
"metadata": {},
"source": [
"# Organizacja prezentacji koncepcji projektów\n",
"# Organizacja prezentacji koncepcji projektów w dniu 7 listopada 2022\n",
"Informacje dotyczą prezentacji koncepcji projektów na zajęciach PBR. \n",
"Podane poniżej informacje mogą ulec korektom do dnia 8 listopada włącznie."
"Podane poniżej informacje mogą ulec korektom do dnia 6 listopada włącznie."
]
},
{
@ -14,11 +14,10 @@
"metadata": {},
"source": [
"## Termin i forma prezentacji\n",
" * Prezentacje będą prowadzone w formie zdalnej za pomocą platformy MS-Teams. Każdy zespół będzie prowadził prezentację ze swojej sali laboratoryjnej (Uwaga: sale 16-17 będą remontowane - zamiast nich mamy zarezerwowane sale 18 i 20). Szacowany czas na jedną prezentację to 6 minut.\n",
"\n",
" * Podczas prezentacji pozostali studenci będą obserwować wypowiedzi kolegów, przebywająć w swoim laboratorium. Na zajęciach nie są przewidziane żadne inne zadania. \n",
"\n",
" * Zajęcia rozpoczną się o 15.15, a zakończą o 17.15. Przepraszam za przedłużenie ćwiczeń."
" * Wszystkie prezentacje powinny znaleźć się w odpowiednim folderze na Teamsach w nieprzekraczalnym terminie 6 listopada. \n",
" * Prezentacje będą prowadzone w auli A w czasie zarezerwowanym na wykład PPB wraz z przerwami (w godz. 15.20 - 17.15). Szacowany czas na jedną prezentację to 6 minut.\n",
" * Podczas prezentacji wskazana jest obecność \"na scenie\" całej grupy. Nie jest jednak wymagane, aby wypowiadali się wszyscy studenci.\n",
" * Podczas prezentacji pozostali studenci będą obserwować kolegów w celu wybrania najlepszych prezentacji."
]
},
{
@ -26,69 +25,73 @@
"metadata": {},
"source": [
"## Ocena prezentacji\n",
" * Każda prezentacja, spełniająca podstawowe oczekiwania dot. prezentacji, otrzyma ocenę bazową: 20 punktów. \n",
" * Do oceny bazowej zostaną doliczone punkty bonusowe za prezentacje wyróżnione przez:\n",
" * studentów,\n",
" * prowadzących oraz zaproszonych gości.\n",
" * Punkty bonusowe przyznane przez obie grupy odbiorców są sumowane.\n",
" * Prezentacje będą oceniane przez forum studentów oraz forem ekspertów (prowadzący oraz zparoszeni goście). Najlepsze prezentacje w klasyfikacji łącznej otrzymają dyplomy. \n",
"\n",
" * Wyróżnienia będą przyznawane na podstawie wyników ankiet. W ramach ankiety każdy student i każdy prowadzący (gość) będzie poproszony o wskazanie pięciu najlepszych prezentacji. Studenci nie mogą głosować na prezentacje swoich grup.\n",
" * Ankieta dla studentów (tutaj znajdzie się link).\n",
"\n",
" * Ankieta dla studentów https://forms.gle/wmkmPvc1bjhQSgkVA\n",
"\n",
" * Ankieta dla gości oraz prowadzących poszczególne grupy https://forms.gle/qmdPovjist7ts2vi7\n",
" \n",
" * Aby ułatwić ocenę, studenci powinni na początku zajęć w 2-3 zdaniach opisać swój projekt tutaj: \n",
"https://docs.google.com/document/d/16glWbhCF_OR1I-SbMlBszTK4iVBpUw4wSTLw810mEGk/edit?usp=sharing \n",
"(każdy ma prawo edycji)\n",
" * Ankieta dla gości oraz prowadzących poszczególne grupy (tutaj znajdzie się link).\n",
"\n",
"### Prezentacje wyróżnione przez studentów\n",
"\n",
"<table>\n",
" <tr>\n",
" <td>Miejce</td> <td> Nazwa projektu </td> <td>Punkty bonusowe</td>\n",
" <td>Miejsce</td> <td> Nazwa projektu </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr> \n",
" <td>1.</td><td> BitSearch</td> <td>10</td>\n",
" <td>1.</td><td> </td> \n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>2.</td><td> Meetify </td> <td>7</td>\n",
" <td>2.</td><td> </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>3.</td><td> Rozpoznawanie komend głosowych </td><td>5</td>\n",
" <td>3.</td><td> \n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>4</td><td> Transfix </td><td>3</td>\n",
" <td>4</td><td> \n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>5</td><td> Lech Analytics </td><td>2</td>\n",
" <td>5</td><td> </td>\n",
" </tr>\n",
"</table> \n",
"\n",
"### Prezentacje wyróżnione przez prowadzących i gości\n",
"<table>\n",
" <tr>\n",
" <td>Miejce</td> <td> Nazwa projektu </td> <td>Punkty bonusowe</td>\n",
" <td>Miejsce</td> <td> Nazwa projektu </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr> \n",
" <td>1.</td> <td> BitSearch</td> <td>10</td>\n",
" <td>1.</td> <td> </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>2.</td> <td> HoneyPot </td> <td>7</td>\n",
" <td>2.</td> <td> </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>3.</td> <td> Wyszukiwanie w dokumentach</td><td>5</td>\n",
" <td>3.</td> <td> </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>4</td><td> Rozpoznawanie komend głosowych </td><td>3</td>\n",
" <td>4</td><td> </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>5</td><td> RandomSec</td> <td>2</td>\n",
" <td>5</td><td> </td> \n",
" </tr>\n",
"</table> \n",
"\n",
"### Prezentacje nagrodzone\n",
"\n",
"<table>\n",
" <tr>\n",
" <td>Miejsce</td> <td> Nazwa projektu </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr> \n",
" <td>5</td><td> PhishandWare</td> <td>2</td>\n",
" <td>1.</td> <td> </td>\n",
" </tr>\n",
"</table> \n"
" <tr>\n",
" <td>2.</td> <td> </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>3.</td> <td> </td>\n",
" </tr>\n",
"</table> "
]
},
{
@ -98,46 +101,38 @@
"## Plan zajęć\n",
"\n",
"### Wprowadzenie\n",
"* Czas 15.15 - 15.20\n",
"\n",
"### Sport Analysis\n",
"\n",
"* Czas: 15.20 - 15.40\n",
"* Kolejność trzech prezentacji - do ustalenia.\n",
"* Czas 15.20 - 15.30\n",
"\n",
"### Natural Language Processing\n",
"\n",
"* Czas: 15.40 - 16.05\n",
" * Transfix\n",
" * BitSearch\n",
" * Automatyczne generowanie kampanii\n",
" * Wyszukiwanie w dokumentach\n",
"* Czas: 15.30 - 16.00\n",
" * grupa K. Jassema\n",
" * grupa F. Gralińskiego\n",
" * grupa M. Kubisa\n",
" * grupa R. Jaworskiego\n",
" * grupa Jacka Marciniaka\n",
"\n",
"### Music\n",
"### Widzenie komputerowe\n",
"\n",
"* Czas: 16.05 - 16.25\n",
" * Wyszukiwanie słuchaczy podobnej muzyki\n",
" * Rekomandacje muzyczne\n",
" * Odgadywanie utworu muzycznego\n",
"* Czas: 16.00 - 16.30\n",
" * 2 grupy Tomasza Piłki\n",
" * 2 grupy Andrzeja Wójtowicza\n",
" * grupa Joanny Siwek\n",
"\n",
"### Learn and Play\n",
"\n",
"* Czas: 16.25 - 16.50\n",
" * Rozpoznawanie komend głosowych w grach\n",
" * Tao Testing\n",
" * Testy\n",
" * Ekosystem\n",
"### Cyberbezpieczeństwo\n",
"\n",
"### Cyberware\n",
"* Czas: 16.30 - 17.00\n",
"\n",
" * grupa Bartłomieja Przybylskiego\n",
" * 2 grupy Tomasza Kowalskiego\n",
" * grupa Macieja Grześkowiaka\n",
" * grupa Jerzego Szymańskiego\n",
"\n",
"* Czas: 16.50 - 17.05\n",
" * HoneyPot\n",
" * RandomSec\n",
" * Phish&Ware\n",
" \n",
"### Wypełnienie ankiet i zakończenie\n",
"\n",
"* Czas: 17.05 - 17.15\n",
"* Czas: 17.00 - 17.15\n",
"\n",
"\n"
]

View File

@ -14,8 +14,9 @@
"metadata": {},
"source": [
"## Termin i forma prezentacji\n",
" * Wszystkie prezentacje powinny znaleźć się w odpowiednim folderze na Teamsach w nieprzekraczalnym terminie 6 listopada. \n",
" * Prezentacje będą prowadzone w auli A w czasie zarezerwowanym na wykład PPB wraz z przerwami (w godz. 15.20 - 17.15). Szacowany czas na jedną prezentację to 6 minut.\n",
"\n",
" * Podczas prezentacji wskazana jest obecność \"na scenie\" całej grupy. Nie jest jednak wymagane, aby wypowiadali się wszyscy studenci.\n",
" * Podczas prezentacji pozostali studenci będą obserwować kolegów w celu wybrania najlepszych prezentacji."
]
},
@ -30,8 +31,6 @@
"\n",
" * Ankieta dla gości oraz prowadzących poszczególne grupy (tutaj znajdzie się link).\n",
"\n",
" * Wszystkie prezentacje powinny znaleźć się w odpowiednim folderze na Teamsach w nieprzekraczalnym terminie 6 listopada. \n",
"\n",
"### Prezentacje wyróżnione przez studentów\n",
"\n",
"<table>\n",
@ -115,7 +114,7 @@
"\n",
"### Widzenie komputerowe\n",
"\n",
"* Czas: 16.05 - 16.35\n",
"* Czas: 16.00 - 16.30\n",
" * 2 grupy Tomasza Piłki\n",
" * 2 grupy Andrzeja Wójtowicza\n",
" * grupa Joanny Siwek\n",
@ -123,17 +122,17 @@
"\n",
"### Cyberbezpieczeństwo\n",
"\n",
"* Czas: 16.40 - 17.05\n",
"* Czas: 16.30 - 17.00\n",
"\n",
" * grupa Bartłomieja Przybylskiego\n",
" * grupa Tomasza Kowalskiego\n",
" * 2 grupy Tomasza Kowalskiego\n",
" * grupa Macieja Grześkowiaka\n",
" * grupa Jerzego Szymańskiego\n",
"\n",
" \n",
"### Wypełnienie ankiet i zakończenie\n",
"\n",
"* Czas: 17.05 - 17.15\n",
"* Czas: 17.00 - 17.15\n",
"\n",
"\n"
]