"Celem laboratorium jest opracowanie koncepcji projektu badawczo-rozwojowego."
]
},
{
"cell_type": "markdown",
"metadata": {},
"source": [
"# Organizacja zespółów projektowych na laboratorium nr 2\n",
"W stosunku do laboratorium nr. 1 studenci mogą zorganizować się w nowe grupy. \n",
"Można opracować koncepcję zupełnie nowego projektu badawczo-rozwojowego lub kontynuować projekt z poprzednich zajęć. Liderem zespołu może być dowolna osoba. \n",
"Rezultatem zadania jest makieta zapisana jako strona HTML, czyli spakowany plik zawierający plik (np. prototyp.htm) oraz powiązany folder (np. prototyp_pliki). \n",
"\n",
"Maksymalna ocena: 10 punktów\n",
"\n",
"## Zadanie 2. Rozwiązania konkurencyjne \n",
"1. Znajdźcie dwa lub trzy rozwiązania z podobnej dziedziny do Waszego rozwiązania. Omówcie je i potencjalnie pokażcie (za pomocą zrzutów ekranu). \n",
"\n",
"Maksymalna ocena: 10 punktów\n",
"\n",
"2. Przeprowadźcie analizę porównawczą Waszego pomysłu i rozwiązań konkurencyjnych. \n",
"Wybierzcie 3-4 zasady z 9 zasad sukcesu produktu high-tech, według których wykażecie przewagę Waszego rozwiązania nad rozwiązaniami konkurecyjnymi \n",
"Maksymalna ocena: 5 punktów\n",
"\n",
"## Zadanie 3. Poziomy gotowości technologicznej\n",
"Przedstawcie, jak wyobrażacie sobie poszczególne poziomy gotowości technologicznej dla Waszego projektu. \n",