2021-10-04 17:31:55 +02:00
|
|
|
> Strona automatycznie zmigrowana z systemu Eduwiki z wykorzystaniem Pandoc
|
2021-10-04 16:58:37 +02:00
|
|
|
|
|
|
|
# Idę po bułki {#idę_po_bułki}
|
|
|
|
|
|
|
|
**Skład zespołu:** \<\
|
|
|
|
\> Krzysztof Ćwiertnia, Maciej Soprych, Gracjan Orzechowski, Damian
|
|
|
|
Matoga\<\
|
|
|
|
\>\<\
|
|
|
|
\> **Krótki opis:** \<\
|
|
|
|
\> Gra fps oparta na spritach, tzw. 2,5D. Posiadająca grafikę opartą na
|
|
|
|
wykonanych przez nas zdjęciach oraz częściowo gotowych tekstur.
|
|
|
|
Posiadającą prostą, zabawną fabułę, przeszkody w postaci oponentów,
|
|
|
|
pułapek oraz prostych zagadek.
|
|
|
|
|
|
|
|
**GIT:** \<\
|
|
|
|
\> <https://github.com/Mehrunes/RetroFPS> \<\
|
|
|
|
\> **JIRA:** \<\
|
|
|
|
\> <https://jira.wmi.amu.edu.pl/projects/RF>
|
|
|
|
|
|
|
|
## Technologie
|
|
|
|
|
|
|
|
**Unity\<\
|
|
|
|
\> GIMP\<\
|
|
|
|
\> [MSPaint](MSPaint "wikilink")\<\
|
|
|
|
\> Blender**
|
|
|
|
|
|
|
|
## Funkcjonalności
|
|
|
|
|
|
|
|
[Założenia projektu, opis
|
|
|
|
gry](https://docs.google.com/document/d/1udaHlM9yev_RxSx9N2CjCM-mOoBj1cjYHgcQQNS0Rk4/edit?usp=sharing "wikilink")
|
|
|
|
\<\
|
|
|
|
\> [Prezentacja
|
|
|
|
semestralna](https://drive.google.com/file/d/1qONV9HdX9mS6HqkVTfn06WX3C0GJYTbp/view?usp=sharing "wikilink")
|
|
|
|
|
|
|
|
-Dwa rodzaje przeciwników (SI)\<\
|
|
|
|
\> -Obiekty z którymi można wchodzić w iterackję (drzwi, apteczki,
|
|
|
|
przyciski itp.)\<\
|
|
|
|
\> -5 rodzajów broni\<\
|
|
|
|
\> -zagadki, pułapki, wydarzenia specjalne\<\
|
|
|
|
\> -wstawki filmowe\<\
|
|
|
|
\> \<\
|
|
|
|
\>
|
|
|
|
|
|
|
|
## Harmonogram
|
|
|
|
|
|
|
|
**Pierwszy semestr:**\<\
|
|
|
|
\> -Stworzenie systemu poruszania się\<\
|
|
|
|
\> -Stworzenie interaktywych obiektów\<\
|
|
|
|
\> -Stworzenie systemu do wyświetlania obiektów płaskich\<\
|
|
|
|
\> -Dodanie kilku podstawowych rodzajów broni\<\
|
|
|
|
\> -Utworzenie systemu obsługi misji\<\
|
|
|
|
\> **Drugi semestr:**\<\
|
|
|
|
\> -Dodanie animacji postaci\<\
|
|
|
|
\> -Stworzenie pałnowymiarowej mapy.\<\
|
|
|
|
\> -Zaprogramowanie Wydarzeń.\<\
|
|
|
|
\> -Uszczegółowienie\<\
|
|
|
|
\> Spotkania na sesje zdjęciowe latem/wczesną jesienią\<\
|
|
|
|
\> Cotygodniowe dyskusje na bieżące tematy.\<\
|
|
|
|
\>\<\
|
|
|
|
\> **Organizacja pracy:**\<\
|
|
|
|
\>\<\
|
|
|
|
\> Lider projektu, Designer, Full stack developer: **Krzysztof
|
|
|
|
Ćwiertnia**\<\
|
|
|
|
\> Scrum Master, Zdjęcia : **Gracjan Orzechowski**\<\
|
|
|
|
\> Back-End Developer:**Maciej Soprych, Damian Matoga, Gracjan
|
|
|
|
Orzechowski**\<\
|
|
|
|
\>
|