3
1
Fork 0
dydaktyka/bikol/ZPRILI1_201718L/gr2.md

2.0 KiB

Strona automatycznie zmigrowana z systemu Eduwiki z wykorzystaniem Pandoc

Idę po bułki

Skład zespołu: <
> Krzysztof Ćwiertnia, Maciej Soprych, Gracjan Orzechowski, Damian Matoga<
><
> Krótki opis: <
> Gra fps oparta na spritach, tzw. 2,5D. Posiadająca grafikę opartą na wykonanych przez nas zdjęciach oraz częściowo gotowych tekstur. Posiadającą prostą, zabawną fabułę, przeszkody w postaci oponentów, pułapek oraz prostych zagadek.

GIT: <
> https://github.com/Mehrunes/RetroFPS <
> JIRA: <
> https://jira.wmi.amu.edu.pl/projects/RF

Technologie

Unity<
> GIMP<
> MSPaint<
> Blender

Funkcjonalności

Założenia projektu, opis gry <
> Prezentacja semestralna

-Dwa rodzaje przeciwników (SI)<
> -Obiekty z którymi można wchodzić w iterackję (drzwi, apteczki, przyciski itp.)<
> -5 rodzajów broni<
> -zagadki, pułapki, wydarzenia specjalne<
> -wstawki filmowe<
> <
>

Harmonogram

Pierwszy semestr:<
> -Stworzenie systemu poruszania się<
> -Stworzenie interaktywych obiektów<
> -Stworzenie systemu do wyświetlania obiektów płaskich<
> -Dodanie kilku podstawowych rodzajów broni<
> -Utworzenie systemu obsługi misji<
> Drugi semestr:<
> -Dodanie animacji postaci<
> -Stworzenie pałnowymiarowej mapy.<
> -Zaprogramowanie Wydarzeń.<
> -Uszczegółowienie<
> Spotkania na sesje zdjęciowe latem/wczesną jesienią<
> Cotygodniowe dyskusje na bieżące tematy.<
><
> Organizacja pracy:<
><
> Lider projektu, Designer, Full stack developer: Krzysztof Ćwiertnia<
> Scrum Master, Zdjęcia : Gracjan Orzechowski<
> Back-End Developer:Maciej Soprych, Damian Matoga, Gracjan Orzechowski<
>