5.4 KiB
Strona automatycznie zmigrowana z systemu Eduwiki z wykorzystaniem Pandoc
Skład zespołu
- Marcin Sroczyński
<!-- -->
- Michał Wielich
<!-- -->
- Aleksandra Mak
Nazwa projektu
TTime
Opis systemu
TTime jest aplikacją, której głównym celem jest informowanie współpracowników o obecności w biurze (bądź jej braku) w sposób szybki, łatwy i przejrzysty, ponieważ większość firm umożliwia pracownikom elastyczny czas pracy.
Najważniejszą częścią aplikacji jest podgląd danego tygodnia, gdzie widzimy jakie osoby w jakich godzinach są dostępne, czy pracują zdalnie lub czy w ogóle nie są obecne. Dodatkowo będziemy oferować inne przydatne funkcjonalności takie jak sumowanie dni spędzonych w danym miesiącu w pracy, sumowanie wykorzystanych i pozostałych dni urlopowych, możliwość oznaczenia planowanego urlopu, integrację ze slackiem (lub innymi komunikatorami), możliwość przydzielania osób do projektów/zespołów oraz wyświetlania potrzebnych informacji na tej podstawie, podstawowe informacje o członkach zespołu(np numer telefonu, data urodzin itp), komunikaty dotyczące aktualnych wydarzeń w biurze.
Dodatkowo funkcja auto-checkinu jeżeli jesteśmy w zasięgu sieci WIFI naszej firmy
Zakres: Produkt będzie skierowany głównie do startupów i średniej wielkości softwarehouse'ów na zasadzie subskrypcji.
Licencja
Subskrypcja
Technologie
<
>-aplikacja webowa - backend Java Spring - Aleksandra Mak <
>-aplikacja webowa - front React - Michał Wielich <
>-aplikacja mobilna - Kotlin (Android) - Marcin Sroczyński
Scrum team
- Product Owner - Marcin Sroczyński
- Development Team - Marcin Sroczyński, Michał Wielich, Aleksandra Mak
- Scrum Master - Marcin Sroczyński
- Design Director - Marcin Sroczyński
- Front-end Developer - Michał Wielich
- Back-end Developer - Aleksandra Mak
Zespół ustalił:
- Daily Scrum - raz w tygoniu,w każdy poniedziałek o godzinie 20:00. Spotkania będą odbywać się na chacie głosowym appear.in, natomiast narzędziem służącym do codziennej komunikacji(Chat) będzie Skype.
- Sprint planning oraz spotkania na żywo - pierwszy poniedziałek miesiąca
- spotkania na żywo - zjazdy na uczelni
Repozytoria
- Aplikacja mobilna - Bitbucket
- Backend - Bitbucket
- Aplikacja Webowa - GitHub
Prototyp aplikacji mobilnej
https://image.ibb.co/ndDRKH/01_Splash.png
https://image.ibb.co/cVcmKH/02_Login.png
https://image.ibb.co/hnPNtc/03_Forgot_Password.png
https://image.ibb.co/hoBfeH/04_Main_View.png
https://image.ibb.co/cKtFDc/05_Main_View_Extended.png
https://image.ibb.co/dGzBmx/06_Profile.png
https://image.ibb.co/hN8htc/07_Schedule.png
https://image.ibb.co/eZv6KH/08_Choose_dates.png
https://image.ibb.co/eSyRKH/09_My_Profile.png
User Stories
1. Jako pracownik chcę sprawdzić czy inna osoba jest w pracy, pracuje zdalnie lub ma dzień wolny
2. Jako pracownik chcę dodać godziny w których będę dostępny w pracy oraz ustawić w jakim trybie będę pracować
3. Jako pracownik chcę mieć możliwość uzupełnienia obecności w wielu dniach jednocześnie (wybierając dni z kalendarza)
4. Jako pracownik chcę sprawdzić, ile dni urlopu już wykorzystałem
5. Jako pracownik chcę sprawdzić, ile godzin przepracowałem w danym miesiącu
6. Jako HR/szef chcę sprawdzić ile godzin przepracował oraz ile dni wolnych wykorzystał każdy z pracowników w danym miesiącu.
7. Jako użytkownik chcę zadzwonić do innego pracownika
8. Jako użytkownik chcę wysłać wiadomość SMS do innego pracownika
9. Jako użytkownik chcę wysłać wiadomość e-mail do innego pracownika
10. Jako użytkownik chcę sprawdzić podstawowe dane innego pracownika
11. Jako pracownik chcę mieć możliwość ustawienia domyślnych godzin, w których pracuję
12. Jako użytkownik chcę mieć możliwość sortowania i filtrowania listy pracowników według imion i nazwisk oraz według roli w zespole
13. Jako pracownik chcę mieć możliwość dodania godzin, w których będę miał przerwę
Wstępny harmonogram
WAKACJE:
- profil użytkownika - [ANDROID + BACKEND + WEB] (dane użytkownika, defaultowe godziny pracy, zliczanie zużytego urlopu)
- profil użytkownika - edycja danych [ANDROID + BACKEND + WEB]
- deployment na serwer [BACKEND + WEB]
- wyświetlanie obecności na podstawie połączenia z siecią w biurze
ANDROID
SEMESTR:
- profil HR/admina - [BACKEND + WEB] lista pracowników, zliczanie zużytego urlopu, zliczenie godzin pracy
- filtrowanie listy użytkowników [BACKEND + WEB + ANDROID]
- baza danych [BACKEND]
- system rejestracji dla kont - firm [BACKEND + WEB]
- system rejestracji dla pracowników (zaproszenia z kont - firm)
BACKEND + WEB
- logowanie [BACKEND + WEB + ANDROID]
- przywracanie hasła [BACKEND + WEB + ANDROID]
- komunikaty dotyczące aktualnych wydarzeń w biurze
- integracja ze slackiem - nice to have [BACKEND]