3
1
Fork 0
dydaktyka/bikol/ZPRILI1_201819L/gr13.md

3.5 KiB

Strona automatycznie zmigrowana z systemu Eduwiki z wykorzystaniem Pandoc bikol,pilka,s385563,s416232,s426150,s426243:admin,read,write,revert Known:read All:

GetOnBoard

Opis Projektu

Celem projektu jest stworzenie aplikacji webowej GetOnBoard, umożliwiającej organizowanie spotkań dla osób, które mają chęć wspólnie pograć w konkretną grę planszową. Członkowie zespołu zauważyli, że gracze w gry planszowe zazwyczaj borykają się z dwoma problemami:

1. Chęć gry w określony tytuł którego się nie posiada. Gracze mogą chcieć "wypróbować" określoną grę przed jej zakupem lub pograć w dany tytuł pomimo, iż gra jest niemożliwa do zdobycia ze względu na jej dostępność lub cenę.

2. Problem ze znalezieniem współgraczy. Gry planszowe różnią się od siebie poziomem skomplikowania zasad, które należy znać by gra w ogóle była możliwa. Ten fakt powoduje że w gronie swoich znajomych ciężko znaleźć potencjalne osoby do gry.

Skład zespołu/podział zadań

1. Mateusz Kaczor - Team Leader, Backend

2. Patryk Kasprzak - Mockupy, Frontend

3. Marek Sanok - Backend, Baza Danych

4. Paweł Hałas - Frontend

Używane technologie

1. Frontend - Node.js, React

2. Backend - .Net Core

3. Data Storge - MSSQL Database, Azure Blob Storage

Mockupy

Mockupy przygotowywane w programie Axure 8

Link

Frontend

Frontend dostępy pod adresem:

Link

Backend

Dokumentacja backendu została utworzona przy pomocy Swaggera, dostępna pod adresem:

Link

Pierwszy przyrost

0. Zaznajomienie wszystkich członków zespołu z obsługą gita oraz jiry

1. Przygotowanie mockupów głównych ekranów w Axure

2. Przygotowanie struktury bazy danych przy użyciu Entity Frameworka

3. Obsłużony mechanizm rejestracji - Planujemy rozwój aplikacji o wersję mobilną, dlatego przygotowaliśmy mechanizm rejestracji w oparciu o JWT tokeny.

4. Mechanizm zarządzania użytkownikami w oparciu o .ASP NET Identity.

5. Przygotowanie wyświetlania listy wszystkich wydarzeń.

6. Możliwość dodania nowego wydarzenia

7. Możliwość wejścia w wydarzenie

Drugi przyrost (wakacje)

1. Dołączanie/opuszczanie do wydarzeń

2. Zarządzanie wydarzeniem

3. Administrowanie graczami

4. Wyszukiwanie wydarzeń

  • Filtrowanie po mieście, tytule gry, dacie

6. Udostępnienie wydarzeń

7. Wyszukiwanie wydarzeń Dostęp do profilu użytkownika

Trzeci przyrost (VII Semestr)

1. Anulowanie wydarzeń 2. Wyszukiwanie wydarzeń

  • Filtrowanie po wydarzeniach odbywających się w okolicy

4. Uczestnictwo w wydarzeniu 5. Czat 6. Ocena założyciela/graczy możliwa po rozpoczęciu spotkania

Prezentacja obrony pierwszego przyrostu

Link

Linki

Dokument wizji dla projektu

Link

Jira

Link

Git

Link