3
1
dydaktyka/chris/MIN_2016/zadanie1.md

32 lines
1.9 KiB
Markdown

\|\|Aleksandra\|\|Baltrukiewicz\|\|1\|\| \|\|
\|\|Dominika\|\|Brzozowska\|\|1\|\|\|\| \|\|Piotr\|\|Arent\|\|1\|\|W
zad.2.2 przyznawanie punktów nie bardzo czytelne. W zad. 3 to nie jest
zapis singletonowy.\|\| \|\|Paweł\|\|Banach\|\|0.5\|\|Zad 2.2 Nie do
końca oddaje to preferenacje a raczej minimalną akceptowalną ocene. Zad
3. brak wypisania zbioró w zapisie singletonowym dla danych państw\|\|
\|\|Magda\|\|Bednarek\|\|1\|\|W Zad 3. druga f. do raczej duży wzrost a
nie średni\|\| \|\|Gabriela\|\|Cichorczyk\|\|1\|\| \|\|
\|\|Krzysztof\|\|Ćwiertnia\|\|0.5\|\|Zad 2.2. nie bardzo rozumiem to
rozwiązanie zad. 3. brak wypisania zbiorów w zapisie singletonowym dla
danych państw\|\| \|\|Anna\|\|Domoradzka\|\|0.75\|\|Zad 2.2 nie do końca
oddaje to preferenacje a raczej minimalną akceptowalną ocene\|\|
\|\|Zofia\|\|Drozd\|\|0.5\|\|Zad. 2.2 Nie rozumiem konstrukcji\|\|
\|\|Grzegorz\|\|Jaruszewski\|\|0.75\|\|W zad 2.2 chodziło by
zaproponować metodę oceny filmu. \|\|
\|\|Krzysztof\|\|Korościk\|\|0\|\|Rozwiązania nieprawidłowe\|\|
\|\|Zofia\|\|Kowaluk\|\|1\|\|Zad 2.2. nie bardzo rozumiem to
rozwiązanie. (wyjaśnione)\|\| \|\|Bartosz\|\|Kuligowski\|\|1\|\| \|\|
\|\|Jakub\|\|Lenartowicz\|\|0.5\|\|Zad. 2.2 Nie rozumiem konstrukcji\|\|
\|\|Mateusz\|\|Olejnik\|\|0\|\|Rozwiązania nieprawidłowe\|\|
\|\|Natalia\|\|Postawa\|\|1\|\| \|\|
\|\|Amadeusz\|\|Rydlewski\|\|0.5\|\|W zad.2.2 brakuje ostatniego kroku w
def. Co oznacza ze mi się podoba film? Jest to zrealizowane progowo\|\|
\|\|Weronika\|\|Sieińska\|\|0.5\|\|Zad. 2.2 Nie rozumiem konstrukcji\|\|
\|\|Dawid\|\|Sklorz\|\|0.5\|\|W zad 3. problem rozwiązany przedziałowo,
brak wypisania postaci singletonowej\|\|
\|\|Łukasz\|\|Szymula\|\|0.5\|\|Zad. 2.2 Nie rozumiem konstrukcji\|\|
\|\|Damian\|\|Walony\|\|0.5\|\|\"Zad. 2.2 Nie rozumiem konstrukcji. Zad
3. Co to znaczy \"\"niski przyrost ujemny\"\"?, \"\"niski przyrost
dodatni\"\" może być ujemny?\"\|\| \|\|Paulina\|\|Wnorowska\|\|1\|\|
\|\|